Pages

Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012

«Είμαι ευγνώμων που έχουμε δουλειά»

«Είμαι ευγνώμων που έχουμε δουλειά»Έτοιμη για την πρεμιέρα του Σαββάτου η Ναταλία Γερμανού

Όλα είναι έτοιμα για τις 29 Σεπτεμβρίου, που θα κάνει την πρεμιέρα της η Ναταλία Γερμανού για την εκπομπή της «Μες στην καλή χαρά», στην τηλεόραση του Alpha.

Η παρουσιάστρια, σε συνέντευξή της στο Tv Ζάπινγκ δηλώνει ευγνώμων που για πέμπτη χρονιά τόσοι άνθρωποι θα έχουν δουλειά.

Συγκεκριμένα, δηλώνει: "Είμαι... μες στην καλή χαρά. Είναι πολύ σημαντικό το ότι σε τόσο χαλεπούς και δύσκολους καιρούς και για την τηλεόραση το Μες στην Καλή Χαρά συνεχίζει ακάθεκτο για την 5η του χρονιά. Είμαι πολύ χαρούμενη, είμαι ευγνώμων και μπορώ να πω ότι θεωρώ ευλογία αυτό που μου - ή καλύτερα... μας - συμβαίνει.

Έχω πολύ άγχος. Δεν πρέπει να θεωρεί κανείς τίποτα... δεδομένο. Το ότι πάμε για 5η χρονιά είναι πολύ ευχάριστο από τη μια, όμως από την άλλη ανεβάζει κι άλλο τον πήχη και πρέπει να κάνουμε νέες δυνατές επιδόσεις, για να μην κουράσουμε τον κόσμο. Πάντα έχω άγχος, φέτος όμως, που είναι και πιο δύσκολο το "σκηνικό", έχω μεγαλύτερο. Θα δώσουμε, όμως, τον καλύτερο εαυτό μας και θέλω να πιστεύω ότι θα κερδίσουμε και νέες νίκες».
newsbeast

Δεν υπάρχουν σχόλια: