Pages

Πέμπτη, 20 Σεπτεμβρίου 2012

Συνεχίζει τη λειτουργία του το κανάλι του Μέρντοχ

Συνεχίζει τη λειτουργία του το κανάλι του ΜέρντοχΔιατηρεί την άδεια εκπομπής του μετά το σκάνδαλο των υποκλοπών

Η βρετανική ρυθμιστική αρχή ραδιοτηλεόρασης και τηλεπικοινωνιών (Ofcom) ανακοίνωσε σήμερα πως το τηλεοπτικό δορυφορικό δίκτυο BSkyB, ιδιοκτησίας του Ρούπερτ Μέρντοχ, μπορεί να διατηρήσει την άδεια εκπομπής του, παρά το σκάνδαλο των υποκλοπών στον όμιλο News Corp.

Η Ofcom εκτιμά, στην ανακοίνωσή της, πως το Sky είναι ικανό να διατηρήσει την άδεια εκπομπής του, σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή της. Η βρετανική αρχή διευκρινίζει πάντως πως μπορεί στο μέλλον να αναθεωρήσει τη θέση της, αν προκύψουν νέα στοιχεία στην υπόθεση αυτή.

Το BSkyB εξέφρασε την ικανοποίησή του για την απόφαση αυτή και τονίζει πως αναλαμβάνει με μεγάλη σοβαρότητα τις υποχρεώσεις του. «Είμαστε ικανοποιημένοι από την ολοκλήρωση της μακρόχρονης αυτής έρευνας από την Ofcom και σκοπεύουμε να συνεχίσουμε τις δραστηριότητές μας προς όφελος των πελατών και των μετόχων μας», επισημαίνεται στην ανακοίνωσή του.

Ο όμιλος News Corp. του μεγιστάνα των μέσων ενημέρωσης Ρούπερτ Μέρντοχ είναι κάτοχος του 39,1% των μετοχών του 39,1% του BSkyB.
newsbeast

Δεν υπάρχουν σχόλια: