Pages

Σάββατο 25 Ιουνίου 2011

Πυγμαλίων Δαδακαρίδης: "Πέρασα ένα χειμώνα δύσκολο"

Για τον δύσκολο χειμώνα που πέρασε, τη σχέση του με το ψέμα, τα reality προγράμματα, τους “Αγανακτισμένους”, αλλά και τον αποκλεισμό του από το Facebook μίλησε αυτή την εβδομάδα στην Εύα Αντωνοπούλου και το Life ΣΚΑΪ, ο ηθοποιός Πυγμαλίων Δαδακαρίδης. «Πέρασα ένα χειμώνα δύσκολο κι επαγγελματικά και προσωπικά», είπε ο 34χρονος ηθοποιός, χωρίς όμως να θελήσει να δώσει περισσότερες πληροφορίες για την προσωπική του ζωή, εμμένοντας στην επιλογή του να μιλάει μόνο για τα επαγγελματικά του. «Ξεκίνησα τη “Μαύρη Κωμωδία” στο θέατρο, παράλληλα είχα τα γυρισματα του “Ζητείται ψεύτης” και πρόβες για τους “Άγαμους θύτες” και τα γυρισματα του “50-50” [...] Υπήρξαν και μέρες που δουλεύαμε και 20 ωρες την ημέρα», πρόσθεσε και τόνισε ταυτόχρονα: «Στην επαγγελματική μου ζωή είμαι τυχερός γιατι κάνω αυτό που αγαπώ». Την επόμενη σεζόν τηλεοπτικά θα συνεχίσει την πορεία του στο «50- 50», ενώ θεατρικά «κατά 99% θα κάνω κάτι πολύ όμορφο με την Ελένη Ράντου». Όσο για το ψέμα, δήλωσε «κουρασμένος»: «Σαν παιδί έχω πει άπειρα ψέματα. Μεγαλώνοντας με κουράζει να πιστεύεις σε κάτι το οποίο δεν ισχύει». Για τους «Αγανακτισμένους» και τη διαμαρτυρία τους δήλωσε: «Έχω κατέβει 4 φορές στην πλατεία. [...] Τα σχόλια ήταν “μπράβο που έρχεστε”, αλλά υπάρχει και η σκέψη “τώρα τι έρχεσαι εσύ εδώ; Έχεις πρόβλημα, δεν μπορείς να ζήσεις;” [...] Έχω ελπίδα από την πλατεία, πάντα έχω ελπίδα».

Η τηλεόραση, όσον αφορά τα σήριαλ, του φαίνεται να είναι ακόμα «ανθρωποκεντρική, αλλά τώρα ζητάμε μια άμεση ωμή πραγματικότητα, παρά τη μυθοπλασία που ζητούσαμε παλαιότερα», ενώ επιλέγει να ενημερώνεται βλέποντας εκπομπές και όχι ειδήσεις. “Μου αρέσουν οι ενημερωτικές εκπομπές, αλλά όχι οι ειδήσεις γιατί μου προκαλούν φόβο», τόνισε και πρόσθεσε: «Δεν μου αρέσουν τα ριάλιτι, γιατί είναι κάτι σαν ανθρωποφαγία. [...] Δεν κακολογώ αυτόν που το κάνει αλλά, εγώ δεν θα το έκανα και μπράβο στον Αργύρη Αγγέλου που το έκανε και βγήκε και πρώτος».

Τέλος, εκμυστηρεύτηκε στην Εύα Αντωνοπούλου πως από πέρυσι το καλοκαίρι δεν μπορεί να μπει στο προφίλ του στο Faceebook, καθώς οι διαχειριστές τον έχουν μπλοκάρει επειδή χρησιμοποιούσε πολλά διαφορετικά IP. H παρουσιάστρια του πρότεινε μετά το τέλος της εκπομπής να επισκεφθεί το τεχνικό τμήμα του σταθμού που θα τον βοηθήσει να άρει τον “εικονικό” αποκλεισμό του.
tvnea.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: