Ηρθε η ώρα του νέου diesel κινητήρα της Honda... επιβεβαιώνοντας την αποκάλυψη του «Car+Speed» στην παρουσίαση του νέου CR-V την περασμένη Κυριακή.
Ο κινητήρας αυτός προορίζεται για την Ευρωπαϊκή αγορά, είναι 1.600cc και αποδίδει -τελικά- 120PS στις 4.000rpm (οι πληροφορίες έλεγαν για περισσότερους ίππους), ενώ η ροπή του είναι στα 30,0 kgm στις 2000rpm (!).
Οι εκπομπές CO2 δε, θα είναι κάτω από τα 100g/km, δηλαδή στην Ελλάδα δε θα έχει τέλη κυκλοφορίας. Σύμφωνα με την Honda, ο κινητήρας θα τοποθετηθεί σίγουρα στο νέο Honda Civic, στα τέλη του 2012.
Σημειώστε όμως, πως οι - ανεπιβεβαίωτες ακόμα - πληροφορίες μας, κάνουν λόγο για την τοποθέτηση του κινητήρα και στο επερχόμενο CR-V.
Σύμφωνα με τους Ιάπωνες, θα είναι ο ελαφρύτερος πετρελαιοκινητήρα από κάθε άλλο της ίδιας κατηγορίας…
protothema.gr
Ο κινητήρας αυτός προορίζεται για την Ευρωπαϊκή αγορά, είναι 1.600cc και αποδίδει -τελικά- 120PS στις 4.000rpm (οι πληροφορίες έλεγαν για περισσότερους ίππους), ενώ η ροπή του είναι στα 30,0 kgm στις 2000rpm (!).
Οι εκπομπές CO2 δε, θα είναι κάτω από τα 100g/km, δηλαδή στην Ελλάδα δε θα έχει τέλη κυκλοφορίας. Σύμφωνα με την Honda, ο κινητήρας θα τοποθετηθεί σίγουρα στο νέο Honda Civic, στα τέλη του 2012.
Σημειώστε όμως, πως οι - ανεπιβεβαίωτες ακόμα - πληροφορίες μας, κάνουν λόγο για την τοποθέτηση του κινητήρα και στο επερχόμενο CR-V.
Σύμφωνα με τους Ιάπωνες, θα είναι ο ελαφρύτερος πετρελαιοκινητήρα από κάθε άλλο της ίδιας κατηγορίας…
protothema.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου