Pages

Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011

Οριστικό τέλος

Οριστικό τέλος αποφάσισε να δώσει ο Russel Brand στον... 14 μηνών γάμο του με την popstar Katy Perry. Πριν από λίγες ημέρες κι ενώ το ζευγάρι βρισκόταν στο Λονδίνο για να περάσει μαζί τις ημέρες των Χριστουγέννων, είχε έναν πολύ έντονο καυγά με αποτέλεσμα η τραγουδίστρια να μαζέψει τα πράγματά της και να... την κάνει προς Χαβάη μεριά. Χθες ο διάσημος κωμικός κατέθεσε αίτηση διαζυγίου και σε μία συναισθηματική ανακοίνωσή του έγραψε: «Δυστυχώς, η Katy κι εγώ θέτουμε τέλος στον γάμο μας. Θα τη λατρεύω πάντα και ξέρω ότι θα παραμείνουμε φίλοι».
Στην αίτηση διαζυγίου, ο ηθοποιός επικαλείται «ασυμφωνία χαρακτήρων». Δεν υπάρχει ημερομηνία επίσημου χωρισμού, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες η Perry βρίσκεται ακόμη στη Χαβάη και δεν έχει υπογράψει το χαρτί του διαζυγίου. Επίσης, φημολογείται ότι τελικά αιτία που οδήγησε στο διαζύγιό της δεν ήταν ο εθισμός στο σεξ του Brand αλλά ο δικός της έντονος τρόπος ζωής. Μάλιστα, ο ηθοποιός φέρεται να της είπε να χαμηλώσει λίγο τους τόνους, κάτι που της προκαλούσε θυμό και αντίδραση. Επίσης, δεν του άρεσαν οι επιρροές από τις κολλητές της όπως της προκλητικής Rihanna.

Ωστόσο τέσσερις βδομάδες νωρίτερα, ο Russel Brand έδωσε συνέντευξη στην Ellen DeGeneres όπου δήλωνε: «Είμαι ένας ευτυχισμένος παντρεμένος. Είμαι παντρεμένος με την Katy. Προφανώς ο όρκος είναι ‘μέχρι να μας χωρίσει ο θάνατος’. Κι εγώ είμαι ζωντανός!», αστειεύτηκε. Όμως και η ίδια η Katy Perry, επίσης στην Ellen De Generes είχε δηλώσει τον Νοέμβριο ότι θα ήθελε πολύ να κάνει παιδιά με τον Brand.

DAILY MAIL

Δεν υπάρχουν σχόλια: