Pages

Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

Μου ήταν δύσκολο να συνειδητοποιήσω ότι έπρεπε εγώ να φροντίζω τη μαμά μου...

Η Μαρία Ηλιάκη σε κάνει να γελάς η ίδια πάλι μπορεί να... ξεσπάσει σε γοερά κλάματα μέσα σε ελάχιστα λεπτά. Στο περιοδικό Downtown φωτογραφίζεται και αποκαλύπτει τη σέξι πλευρά της.
Τι συμβαίνει στη Μαρία Ηλιάκη όταν είναι ερωτευμένη; «Αλλάζω! Και ειδικά τώρα, με την κρίση και όλα τα δυσάρεστα που μας συμβαίνουν, είναι κόντρα στη μιζέρια το να είσαι ερωτευμένος. Με το συγκεκριμένο άνθρωπο, ένα χρόνο τώρα – γιατί θεωρώ ότι είναι ίσως η καλύτερη σχέση που είχα ποτέ -, νομίζω πως έχω γίνει πιο τρυφερή και εκδηλωτική. Πιο χαρούμενος άνθρωπος, γιατί κατά βάση είμαι καταθλιπτική».

Η Μαρία Ηλιάκη αποκάλυψε ότι σε μία διαφωνία με το Νίκο Μουτσινά θα είναι πάντα εκείνη που θα κάνει πίσω και «ποτέ εκείνος» ενώ εξομολογήθηκε ότι ποτέ δεν έχει φανταστεί τον εαυτό της και τον Νίκο Μουτσινά σαν «τηλεοπτικό δίδυμο»

Η παρουσιάστρια μιλάει και για την περιπέτεια της υγείας της μητέρας της. «Πριν από έξι χρόνια, η μαμά μου έπαθε μια σειρά από εγκεφαλικά. Πλέον είναι μόνιμα στο κρεβάτι. Από την αρχή μου ήταν πολύ δύσκολο να συνειδητοποιήσω ότι στο εξής πρέπει να φροντίζω εγώ τη μαμά μου και όχι αυτή εμένα».



real.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: