Pages

Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2011

Τι απαντά η Ηλιάνα Παπαγεωργίου για την ήττα της στα Miss Universe;

Με πάρα πολλές και καλές αναμνήσεις στις αποσκευές της γύρισε η Ηλιάνα Παπαγεωργίου από το Σάο Πάολο και τα καλλιστεία Μις Υφήλιος.
Η «Πρωινή Μελέτη» τη συνάντησε στο αεροδρόμιο λίγα λεπτά μετά την άφιξή της στην Αθήνα και εκείνη δεν δίστασε να... δώσει τις απαντήσεις της για όσα ακούστηκαν για την εμφάνισή της στο διαγωνισμό ομορφιάς.

«Ήταν εξαιρετική εμπειρία. Ήταν πολύ ωραία. Είδα και έζησα πολλά όμορφα πράγματα. Έκανα πραγματικές φιλίες με κορίτσια από χώρες που ποτέ δεν φανταζόμουν ότι θα έχω κάτι κοινό. Ο αποχωρισμός από τα κορίτσια ήταν λίγο δύσκολος, αλλά ήταν κάτι που θα θυμάμαι για πάντα», είπε η Ηλιάνα, η οποία έσπευσε να πει ότι δεν απογοητεύτηκε από το αποτέλεσμα.

«Ήμουν η μόνη που δεν απογοητεύτηκα. Ίσως η εμπειρία μου στο εξωτερικό, ίσως γιατί
έχω κάνει κάστινγκ και είναι πολύ δύσκολο να κλείσεις μια δουλειά. Όλο αυτό με έχει κάνει πιο δυνατή», είπε και πρόσθεσε ότι γνώριζε ότι θεωρούνταν φαβορί για τον τίτλο.

«Ξέρω ότι ήμουν στα φαβορί, είδα και έζησα την αγάπη του κόσμου, αλλά ήμουν προετοιμασμένη και για τα δύο», τονίζει.

Τι συνέβη όμως με τις απαντήσεις που έδωσε και τελικά δεν άρεσαν στην κριτική επιτροπή;

«Οι ερωτήσεις που έδειξαν ήταν τρεις. Κανονικά οι ερωτήσεις ήταν 13. Οι υπόλοιπες δέκα ερωτήσεις ήταν πραγματικά σοβαρές και είχαν σοβαρές απαντήσεις. Όταν μια ερώτηση δεν είναι σοβαρή, δεν μπορούν να περιμένουν σοβαρή απάντηση», λέει όλο νόημα και συνεχίζει:

«Εγώ απάντησα με βάση την ερώτηση που μου έκαναν, η οποία δεν ήταν και ότι καλύτερο. Και την έπαιξαν. Τώρα τις υπόλοιπες γιατί δεν τις έπαιξαν είναι δικό τους θέμα. Εγώ δεν νομίζω ότι αδικήθηκα».

Όσο για τη νέα Μις Υφήλιος; Αυτό που λέει είναι ότι είναι πολύ καλό κορίτσι.

«Έχει πολύ καλή καρδιά. Είδαν κάτι σ’ αυτήν και τη διάλεξαν».
tvnea.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: