Pages

Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

Ναταλία Γερμανού: «Έχω πάντα άγχος στις πρεμιέρες»


Μετά την ολοκλήρωση της χθεσινής πρόβας του «Μες στην καλή χαρά», εντόπισε η κάμερα της «Πρωινής Μελέτης» τη Ναταλία Γερμανού, η οποία μίλησε για την τρίμηνη σύμβασή της, τις απουσίες της Σίσσυς Χρηστίδου και του Παύλου Σταματόπουλου, τον αναβαθμισμένο ρόλο της Έλενας Παπαβασιλείου, αλλά και την παρουσία- έκπληξη στο δεύτερο Σαββατοκύριακο της εκπομπής. «Έχω άγχος, έχω πάντα άγχος στις πρεμιέρες, αλλά νομίζω ότι θα πάνε καλά τα πράγματα, έχουμε πολλά καινούργια πράγματα και πρόσωπα και νομίζω ότι είναι καλό να έχεις άγχος, γιατί είναι και δημιουργικό όλο αυτό» είπε η γνωστή παρουσιάστρια.

«Μου ανακοινώθηκε τελευταία στιγμή ότι η δική μου σύμβαση για το “Μες στην καλή χαρά” φέτος είναι τρίμηνη, από τον Οκτώβριο μέχρι και τον Δεκέμβριο. Από 'κει και πέρα οι πιθανότητες είναι πενήντα- πενήντα, δηλαδή μπορεί να συνεχιστεί μπορεί και όχι» τόνισε και πρόσθεσε: «Αν καταφέρει το τρίμηνο αυτό να “φέρει τα λεφτά της” στο κανάλι, θα πάρουμε παράταση για περισσότερο χρονικό διάστημα».

Όσο για το αν τελικά η Κατερίνα Ζαρίφη θα είναι μαζί της, επανέλαβε τα υπονοούμενα της προχθεσινής ραδιοφωνικής εκπομπής της στον Sfera 102,2: «Μην το λες ότι δεν θα είναι... Περίμενε λίγο να δεις τι θα γίνει το δεύτερο Σαββατοκύριακο, γιατί είμαστε εκπομπή των εκπλήξεων».

Παράλληλα, σχολιάζοντας το τρέιλερ, στο οποίο ανέφερε τη φράση που συζητήθηκε "Κόσμος φεύγει, κόσμος έρχεται”, διευκρίνισε: «Το τρέιλερ γράφτηκε από την ομάδα παραγωγής του καναλιού, εγώ απλά το εκφώνησα», ενώ για την «ομάδα» που είχε συνηθίσει το τηλεοπτικό κοινό να παρακολουθεί στην εκπομπή του Σαββατοκύριακου είπε: «Έτσι πιστεύω ότι θα γίνει και φέτος, εγώ είμαι πολύ υπέρ της ομαδικής δουλειάς και γενικά στις εποχές που ζούμε μετράει η ομάδα».

Τέλος, όταν ρωτήθηκε για το αν της έλειψε η Σίσσυ Χρηστίδου από την πρόβα, απάντησε: «Λογικό δεν είναι; Και μου έλειψε και πάρα πολύ ο Παύλος Σταματόπουλος», ενώ για την Έλενα Παπαβασιλείου σχολίασε: «Πρέπει να πούμε ότι η Έλενα είναι η μεγάλη αδυναμία του Βασίλη Δρυμούση. Η χημεία μας είναι μια χαρά, απλά ξαναγυρνάει στο “Μες στην καλή χαρά” με έναν ρόλο τονωμένο».
zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: