Pages

Τρίτη 8 Μαΐου 2012

Δούκισσα Νομικού: «Ο Χρήστος ήρθε στη ζωή μου εκεί που δεν το περίμενα»

Σε συνέντευξή της στο «Thema People», η Δούκισσα Νομικού μίλησε για τη σχέση της με τον Χρήστο Χολίδη. «Θα μπορούσα να σου ανοίξω την καρδιά μου. Θα μπορούσα να σου πω πόσο ευτυχισμένη είμαι. Με τρομάζουν όμως, οι βαρύγδουπες δηλώσεις - κυρίως όταν αυτές γίνονται δημοσίως» είπε αρχικά η 25χρονη παρουσιάστρια όταν ρωτήθηκε για την προσωπική της ζωή. Ωστόσο, πρόσθεσε: «Η αλήθεια είναι πως η σχέση αυτή με βοήθησε πολύ, με στήριξε πολύ και με έκανε να χαμογελάω σε πολύ δύσκολες στιγμές μου. Ήρθε στη ζωή μου όταν έλεγα πως δεν ήθελα να ερωτευτώ. Κι όμως, τελικά έχουν δίκιο όσοι λένε ότι ο έρωτας

σου έρχεται από εκεί που δεν το περιμένεις. Φοβάμαι όμως τα μεγάλα λόγια, γιατί όσο ξαφνικά έρχεται τόσο ξαφνικά μπορεί να φύγει. Γι αυτό θέλω απλώς να απολαμβάνω αυτό που μου συμβαίνει, χωρίς πολλά λόγια...». Στη συνέχεια, πρόσθεσε:

«Από τη στιγμή που με τον Χρήστο παραδεχτήκαμε τη σχέση μας, δεν υπήρχε λόγος για κρυφτό. Αυτό όμως, δεν σημαίνει ότι θα φτάσουμε στο άλλο άκρο. Κάποια πράγματα αξίζουν να μείνουν μόνο για εμάς τους δυο». Τέλος, σχετικά με το ενδεχόμενο ενός γάμου, σχολίασε πως «είναι νωρίς ακόμη», ενώ όταν ρωτήθηκε αν η απόκτηση ενός παιδιού είναι στα άμεσα σχέδιά της, απάντησε: «Αυτό δεν μπορείς να το σχεδιάσεις. Ένα μωρό είναι δώρο από τον Θεό».
 
tvnea.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: