Pages

Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2012

«Δεν με ενδιαφέρει καθόλου η υστεροφημία μου»!


Μάρθα Καραγιάννη παραχώρησε συνέντευξη σε γνωστό περιοδικό και μίλησε μεταξύ άλλων για τη ζωή της αλλά και για την κατάθλιψη που πέρασε κατά το παρελθόν.

«Ήταν πολύ καλή η ζωή μου. Να νοσταλγήσω τι ωραία που ήμουν νέα; Βαριέσαι να είσαι και νέος συνέχεια. Άπαπα! Να είμαι νέα συνέχεια και να κάνω τα ίδια πράγματα; Τι βαρετό! Δεν είναι ώρες για νοσταλγίες τώρα. Δεν έχουν τρόμο τα γεράματα. Έρχονται γλυκά γλυκά, σιγά σιγά» δήλωσε η ίδια στο περιοδικό «Λοιπόν», αναφερόμενη στη ζωή της, ενώ πρόσθεσε: «Δεν με ενδιαφέρει καθόλου η υστεροφημία μου. Άμα πεθάνω εγώ, δεν με νοιάζει τίποτα. Να τα βλέπουν οι άλλοι; Εγώ θα τα δω; Επομένως, τι να με νοιάζει. Δεν θα ζω για να τα δω, άρα δεν με ενδιαφέρει».

Όσο για το ποια είναι η σχέση της με τα χρήματα και αν αυτά συνέβαλαν στο να αποδεχθεί
την πρόταση που της έγινε να συμμετέχει στην καθημερινή σειρά «Βασιλιάδες» του MEGA, είπε ότι: «Και αυτά (τα χρήματα) παίζουν τον ρόλο τους βέβαια. Δεν είμαι όπως ήμουνα. Είναι διαφορετική η καθημερινότητά μου. Είμαι ένας λιτός, λιτοδίαιτος άνθρωπος, έτσι κι αλλιώς. Δεν κάνω πολλά έξοδα στη ζωή μου, τώρα που μεγάλωσα. Μπορώ να ζήσω και με τα λίγα. Με τα πολύ λίγα, δεν μπορώ».

Τέλος, η δημοφιλής ηθοποιός δεν δίστασε να μιλήσει ανοιχτά για την περίοδο που έπασχε από κατάθλιψη: «Το πέρασα κι εγώ αυτό ένα διάστημα. Πριν από πέντε χρόνια, ήταν πολύ άσχημο… Γλύτωσα με τη δουλειά. Ένα εξάμηνο κράτησε. Πήγα σε ψυχιάτρους. Καταλάβαινα, ήξερα ότι είχα πάθει κατάθλιψη. Μόλις μου πρότειναν δουλειά είπα αμέσως “ναι”. Χωρίς να το σκεφτώ και έγινα καλά μέσα σε μέρες».

 zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: