Pages

Παρασκευή 12 Αυγούστου 2011

Η άχρηστη είδηση της ημέρας! 12/08/2011

Τζα! Σας έλειψα? Μια μέρα δεν βγήκε η άχρηστη είδηση και το προφίλ μου στο facebook κατακλείστηκε από μηνύματα παραπόνων! Μην μου λέτε εμένα ότι δεν το πήρατε χαμπάρι... Άντε! Λοιπόν χθες δεν ξέρω γιατί δεν βγήκαμε αλλά δεν μας νοιάζει κιόλας! Κοιτάμε το τώρα ;) Σήμερα έχω μία άχρηστη είδηση πολύ καλή...! Θέμα: Το @! Πάμε? Φύγαμεεεεεε... Όλοι ξέρετε το @ (παπάκι) Αλλά κανείς από εσάς δεν ξέρει από που πήρε την ονομασία του!!! Και σίγουρα περιμένετε να σας το πω εγώ... Δεν ξέρω ούτε και εγώ! Ναι, όσο και αν φαίνεται απίθανο είναι ένα από τα λίγα πράγματα που δεν ξέρω!!! ;Ρ Ξέρω όμως πως το λένε σε άλλες χώρες!!! Να σας πω?
Οκ σας λέω...
Αφρική: Ουρά πιθήκου
Βοσνία, Σερβία, Κροατία: Αναφέρονται σ’αυτό ως Crazy I
Χονγκ Κονγκ: Εχει την ίδια έννοια όπως και στα αγγλικά
Ισπανία, Καναλονία, Πορτογαλία: Το ονομάζουν arrova, μία μονάδα μέτρησης βάρους
Δανία: Σύμβολο άλφα, ή προβοσκίδα ή ουρά γουρουνιού
Κάτω χώρες: Ουρά πιθήκου
Γαλλία: Σαλιγκάρι
Γερμανία: Ουρά πιθήκου
Ελλάδα: Παπάκι
Ουγγαρία: Σκουλήκι
Ιταλία: Σαλιγκάρι
Ιαπωνία: Σύμβολο α
Κινέζικα: Ποντίκι
Νορβηγία: Ουρά γουρουνιού
Πολωνία: Μαϊμού
Ρουμανία: Την ίδια έννοια όπως και στα Αγγλικά “at”
Ρωσία: Σκυλάκι
Σουηδία: Προβοσκίδα
Τουρκία: Αυτί
Γράψτε από κάτω με σχόλιο ποια ονομασία προτιμάτε!!
Αυτά για σήμερα! Τα λέμε την Κυριακή με τον ΕΒδομαδιαίο Απολογισμό!!!

Και μην ξεχάσετε να διβάσετε την "Πλούσια Φτωχογειτονιά" που ανεβαίνει σε λίγο ;)
Και να θυμάτσε πως καθημερινά μαθαίνουμε πολλά πράγματα... Τα χρειαζόμαστε όμως όλα?

Δεν υπάρχουν σχόλια: