Pages

Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

«Όνειρο ο Ολυμπιακός»

«Όνειρο ο Ολυμπιακός»Τα δύο νέα του μεταγραφικά αποκτήματα παρουσίασαν οι «ερυθρόλευκοι» Τα δύο νέα και εκτός απροόπτου τελευταία του μεταγραφικά αποκτήματα παρουσίασε ο Ολυμπιακός, με τον Τζαμέλ Αμπντούν και τον Πάμπλο Ορμπάιθ να εμφανίζονται ενθουσιασμένοι με το νέο βήμα στην καριέρα τους και να υπόσχονται να κάνουν ό,τι περνά από το χέρι τους για να συμβάλλουν στο να πετύχουν τους στόχους τους οι «ερυθρόλευκοι».

«Περήφανος που υπέγραψα στον Ολυμπιακό», είπε ο Αλγερινός μεσοεπιθετικός. «Όνειρο ο Ολυμπιακός για μένα», δήλωσε ο Βάσκος μέσος. Ποια νούμερα πήραν. Τέλος οι μεταγραφές λένε στην ΠΑΕ.

Την παρουσίαση άνοιξε ο αντιπρόεδρος του Ολυμπιακού, Γιάννης Μώραλης: «Το ρόστερ μας είναι πλήρες και θα μπορέσουμε να έχουμε επιτυχίες. Είναι πρωτόγνωρο το να έχουμε να δώσουμε το πρώτο ματς παιχνίδι στο Τσάμπιονς Λιγκ. Είναι πολύ άσχημο το πως δεν μπορούμε να δώσουμε παιχνίδια ακόμη στη Σούπερ Λίγκα, λόγω ότι έχουμε τις ομάδες "Α" και "Β", οι οποίες δεν ξέρουμε ποιες θα είναι. Ελπίζουμε να λυθούν σύντομα τα προβλήματα».

Ο διευθύνων σύμβουλος της ΠΑΕ, Γιάννης Βρέντζος είπε με τη σειρά του: «Θα ήθελα να χαιρετήσω τους Τζαμέλ Αμπντούν και Πάμπλο Ορμπάιθ, δύο πολύ σημαντικούς παίκτες οι οποίοι βρίσκονται πλέον στην οικογένεια του Ολυμπιακού. Το ρόστερ μας ολοκληρώθηκε, δεν θα κάνουμε άλλη μεταγραφή.

Είμαστε ευχαριστημένοι από τις μεταγραφές που κάναμε και θεωρώ πως ο Βαγγέλης Μαρινάκης φέτος έκανε την υπέρβαση. Στόχος μας ήταν να πάρουμε και νεαρούς παίκτες, όπως και κάναμε, διότι στόχος μας ήταν να έχουμε και μέλλον σαν ομάδα. Είμαστε ευχαριστημένοι με την δουλειά που γίνεται. Ο λόγος πλέον πάει στους ποδοσφαιριστές και περιμένουμε πράξεις από εκείνους. Ευχαριστούμε και τον κόσμο για την στήριξή του. Εμείς είμαστε περήφανοι για τους ποδοσφαιριστές που ήρθαν. Αυτό είναι το πιο σημαντικό. Πήραμε τους παίκτες που θέλαμε. Αυτά που συμβαίνουν στο ελληνικό ποδόσφαιρο, δεν μας βοήθησαν ώστε να φέρουμε και κάποιους παίκτες που θα μπορούσαμε να φέρουμε. Μακάρι να βελτιωθεί η εικόνα του ελληνικού ποδοσφαίρου».

Ο Τζαμέλ Αμπντούν, ανέφερε: «Είμαι περήφανος που υπέγραψα στον Ολυμπιακό. Είναι ένας μεγάλος σύλλογος στην Ευρώπη. Και θα παλέψω πολύ ώστε να τους αποδείξω πως αξίζω. Εύχομαι να κάνω μία πολύ καλή σεζόν και να πετύχουμε τους στόχους μας. Δεν είμαι 100% έτοιμος αυτή την στιγμή, αλλά θα είμαι έτοιμος σύντομα. Δεν θα αργήσει αυτή η στιγμή. Ναι, κάποτε με είχαν συγκρίνει με τον Κριστιάνο Ρονάλντο, αλλά αυτό δεν έχει σημασία. Σημασία έχει να κερδίζει η ομάδα. Εγώ θα προσπαθήσω να κάνω αυτά που μπορώ και ό,τι μου πουν να κάνω. Παίξω εξίσου καλά, τόσο στα αριστερά, όσο και στα δεξιά. Ξέρω αρκετά καλά τον Μιραλάς, έχουμε παίξει αντίπαλοι. Είναι εύκολο να εξοικειωθείς όταν γνωρίζεις έναν παίκτη. Από την στιγμή που φοράμε την ίδια φανέλα, είμαστε όλοι φίλοι».

Ο Πάμπλο Ορμπάιθ, τόνισε από την πλευρά του: «Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος που βρίσκομαι εδώ. Τιμή μου που βρίσκομαι στην καλύτερη ομάδα της Ελλάδας. Θα προσπαθήσω να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό. Είναι απίστευτη τιμή για εμένα που παίζω εδώ.

Είναι μία μεγάλη αλλαγή για εμένα, μία μεγάλη πρόκληση. Θα προσπαθήσω να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό. Είναι ένα όνειρο για εμένα που βρίσκομαι εδώ. Πιστεύω πως είναι καλό για την ομάδα πως υπάρχει ανταγωνισμός, αυτό είναι καλό το να υπάρχουν πολλοί καλοί παίκτες. Εγώ ήρθα να βοηθήσω την ομάδα. Ήρθα εδώ για να δουλέψω, για να αποδείξω αυτό που μπορώ να κάνω. Να αποδείξω τόσο στον πρόεδρο, όσο και στον κόσμο του Ολυμπιακού, πως είμαι ένας παίκτης που μπορούν να βασιστούν πάνω μου».

Ο Αμπντούν θα φορά τη φανέλα με το νούμερο 93 και ο Ορμπάιθ εκείνη με το 31.

Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: