Pages

Δευτέρα 23 Μαΐου 2011

Μαρία Κοζάκου:Το ρεπερτόριο μου δεν έχει σχέση με την Eurovision

Η Μαρία Κοζάκου παρουσίασε την Eurovision και η αλήθεια είναι πως απέσπασε θετικά σχόλια για αυτή την προσπάθειά της. Εκείνη όμως θεωρεί αυτή την μετάδοση επιτυχία; «Κάνω δεκαπέντε χρόνια ραδιόφωνο και η μετάδοση της Eurovision κράτησε μόλις οχτώ ώρες. Δεν ξέρω κάθε άνθρωπος τι θεωρεί παράσημο για τον ίδιο. Εγώ από τα πρόσφατα παράσημα που έχω βάλει στον εαυτό μου ήταν μια συνέντευξη με τον κύριο Μπαμπινιώτη. Έχω καλύψει πολύ σοβαρά, άλλου είδους θέματα στο παρελθόν και θα το κάνω στο μέλλον. Το ρεπερτόριό μου δεν έχει καμία σχέση με την Eurovision. Από την άλλη είναι ένα μεγάλο τηλεοπτικό γεγονός που χρειάζεται μετάδοση με άξονα την πληροφορία του κοινού και μια ευχάριστη φωνή».

Πηγή: 7μέρεςtv

Δεν υπάρχουν σχόλια: