Pages

Τρίτη 31 Μαΐου 2011

Ελεονώρα Μελέτη: «Ήμουν σίγουρη ότι θα έφευγα»

Δευτέρα πρωί και η Ελεονώρα Μελέτη έσπευσε να ενημερώσει πρώτη το τηλεοπτικό κοινό για τα συναισθήματα της στο «Dancing with the Stars». Στην καθημερινή συζήτηση με το πάνελ της «Πρωινής Μελέτης» η παρουσιάστρια παραδέχθηκε πως ήταν σίγουρη για το αποτέλεσμα, καθώς «Από την πρώτη στιγμή που αποχώρησε η πρώτη κοπέλα από την πίστα, ήμουν σίγουρη πως εγώ θα έφευγα…» και συνέχισε... «Ναι, θα μου λείψει το σόου και βέβαια. Αλλά να σου πω και κάτι, τα δέκα live είναι αρκετά νομίζω. Εξαντλούμαι, καταλάβαινα πως με εγκαταλείπουν οι δυνάμεις μου. Δεν είχα καθόλου προσωπική ζωή ρε ‘σεις. Δεν μπορούσα να πάω πουθενά. Αλλά τώρα, υπόσχομαι… θα βγω, επιτέλους!».

Στο πλατό της εκπομπής βρέθηκε και ο παρτενέρ Ηλίας Λαδάς με τον οποίο, όπως αποκάλυψε η Ελεονώρα θα πάνε μαζί διακοπές… στο Λος Άντζελες κατά πάσα πιθανότητα
tvnea.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: