Pages

Παρασκευή 20 Απριλίου 2012

Βαλβέρδε: ''Φεύγω σαν φίλος''



Σε συνέντευξη τύπου ο προπονητής του Ολυμπιακού ανακοίνωσε την αποχώρησή του από την ομάδα του Πειραιά.


Διαβάστε τι δήλωσαν τόσο ο Έρνέστο Βαλβέρδε όσο και ο πρόεδρος του Ολυμπιακού, Βαγγέλης Μαρινάκης.

Βαγγέλης Μαρινάκης:

Είχαμε μία ημίωρη κουβέντα με τον Ερνέστο, συμφωνήσαμε για τα επόμενα δύο χρόνια να είναι προπονητής του Ολυμπιακού, θα έρθει και ο κύριος Βρέντζος να πούμε να υπόλοιπα (γέλια).

Ο Ερνέστο για μένα είναι παραπάνω από συνεργάτης. Είναι φίλος. Είναι ένα κεφάλαιο που δεν κλείνει σήμερα.
Όταν ξεκινήσαμε μαζί ο Ολυμπιακός ήταν στην πέμπτη θέση και εκτός Ευρώπης. Με τον Ερσνέστο στο τιμόνι παίξαμε καλό ποδόσφαιρο και τιμήσαμε την ομάδα στην Ευρώπη.

Ο Ερνέστο με τη συνολική του παρουσία στην Ελλάδα αναβάθμισε το ελληνικό ποδόσφαιρο και θα είναι πρεσβευτής της Ελλάδας όπου βρεθεί.

Για δύο χρόνια ήταν η συμφωνία μας και γίναμε καλοί φίλοι. Σαν φίλος σέβομαι απόλυτα την απόφασή του. Δεν έχει να κάνει με χρήματα ή συμβόλαια.

Ούτε έχει να κάνει με συμφωνία με άλλη ομάδα. Τη σεβόμαστε όλοι στον Ολυμπιακό. Ελπίζω ο αποχαιρετισμός να γίνει με την κατάκτηση του Κυπέλλου για να πανηγυρίσουμε το νταμπλ. Όπως ξαναείπα η πόρτα μας είναι ανοικτή.

Θα χρησιμοποιήσουμε τις συμβουλές του για την επιλογή προπονητή. Θα ξαναμιλήσουμε για προπονητή αρχές Ιουνίου. Το ξεκαθαρίζω γιατί γράφονται πολλά. Σας καταλαβαίνω...

Για την επόμενη ημέρα θα κάνω ότι χρειαστεί για να γίνει η ομάδα καλύτερη. Θα μιλήσουμε για τα υπόλοιπα σε μία συνέντευξη τύπου που θα κάνουμε αρχές Μαΐου. Σήμερα είναι η ημέρα του Ερνέστο, εκ μέρους όλης της οικογένειας του Ολυμπιακού τον ευχαριστώ για τις χρυσές σελίδες που έγραψε για την ομάδα.

Ερνέστο Βαλβέρδε:

''Δεν θέλω να επεκταθώ ή να γίνω πολύ συναισθηματικός. Σήμερα μια πολύ δύσκολη μέρα. Θα ανακοινώσω ότι δεν θα είμαι προπονητής του Ολυμπιακού. Θέλω να εξηγήσω πως έχουμε φτάσει μέχρι εδώ. Πέρυσι είχα πει στον πρόεδρο ότι θα ήταν η τελευταία χρονιά στην ομάδα μας. Είχαμε συμφωνία να μην πούμε τίποτε γιατί θέλαμε σταθερότητα για την ομάδα και για το ενδεχόμενο μήπως με πείσει ο πρόεδρος να παραμείνω. Το λέω για την εμπιστοσύνη που υπάρχει μεταξύ μας. Επίσης για να αποφύγω όλα αυτά που λέγονται για το μέλλον μου με άλλες ομάδες. Ο πρόεδρος μου είχε προτείνει να ανανεώσουμε για 3-5 χρόνια. Μετά την ισοπαλία με την Δράμα σαν απόδειξη εμπιστοσύνης που είχε προς εμένα. Πάντα με ευχαριστούσε αλλά πάντα η απόφασή μου ήταν σταθερή.

Περιμέναμε να το ανακοινώσουμε όταν η ομάδα εκπληρώσει τους στόχους της, παίρνοντας το πρωτάθλημα και φτάνοντας στον τελικό του Κυπέλλου.

Υπάρχουν διάφοροι λόγοι που φτάνουμε εδώ. Ο κυριότερος είναι προσωπικός και δεν είναι ανακοινώσιμος.
Έχω συμπληρώσει τρία χρόνια με μία πολύ απαιτητική ομάδα και αυτός είναι πολύς καιρός για μία ομάδα που απαιτεί πάντα τη νίκη.

Όταν ήρθα για πρώτη φορά δεν ήξερα τίποτα για τον Ολυμπιακό και έχω εκπλαγεί από όσα είδα.

Ξέρω ότι ήταν μια πολύ πετυχημένη απόφαση. Θέλω να πω 4 μεγάλα ευχαριστώ. Στον πρόεδρο ένα μεγάλο ευχαριστώ από δύο οπτικές. Η επαγγελματική και το ανθρώπινο μέρος γιατί η σχέση μας χαρακτηριζόταν πάντα από εμπιστοσύνη.

Δεύτερον να ευχαριστήσω τους παίκτες το τεχνικό προσωπικό από τον πρώτο ως τον τελευταίο.

Πάντα πίστευα όταν οι συνθήκες εργασίας είναι καλές πάντα παίζει μεγάλο ρόλο. Οπότε όλοι είναι υπεύθυνοι για τις επιτυχίες όσο εγώ.

Τρίτον να ευχαριστήσω τους φιλάθλους για τη συνεχή στήριξή τους. Έπρεπε να αντέξουν έναν προπονητή ο οποίος συνήθιζε να χάνει το πρώτο του παιχνίδι και να τους φέρνει σε δύσκολη θέση (γέλια).

Μου προσέφεραν μαγικές στιγμές τόσο στο Καραϊσκάκη όσο εκτός έδρας. Ευχαριστώ επίσης εκείνους που δεν είναι φίλαθλοι του Ολυμπιακού. Τους σέβομαι.

Ξέρω πως πολλοί από εσάς πιστεύουν ότι έχω προσφέρει πολλά για τον Ολυμπιακό, αλλά εγώ πιστεύω ότι κάνατε περισσότερα. Σας ευχαριστώ από την καρδιά μου''.
pamesports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: