Pages

Τρίτη 24 Απριλίου 2012

Κατερίνα Μουτσάτσου: "Είμαι Ελληνίδα!"


«Δεν είμαι δημόσιος υπάλληλος, ούτε κλέφτης, δεν πίνω ούζο κάθε λεπτό της ζωής μου, δεν λέω όπα κάθε δευτερόλεπτο...Η χώρα μου είναι Δημοκρατία, η αλήθεια είναι ότι
εφηύρε τον όρο, μιλάω αγγλικά και άλλες πέντε γλώσσες όπως πολλοί συμπολίτες του...εφηύραμε τη Δύση...Αν σήμερα χρωστάω, παρεμπιπτόντως δεν είμαι η μόνη, είναι γιατί η χώρα μου εφηύρε την έννοια της ελεύθερης αγοράς...Πιστεύω στην ελευθερία, για αυτό όταν χρειάζεται διαδηλώνω...Πιστεύω στη χαρά της ζωής, έχω κάθε δικαίωμα, δεν είναι κακό...Το όνομά μου είναι Κατερίνα και είμαι Ελληνίδα»



Μία κραυγή οργής από τη νεαρή ηθοποιό Κατερίνα Μουτσάτσου που τα τελευταία χρόνια τέσσερα χρόνια ζει στο Λος Άντζελες, για όλα όσα προσάπτουν στη χώρα μας. Ένα βίντεο που έφτιαξε μόνη της και κυκλοφόρησε στο youtube με τίτλο «Είμαι Ελληνίδα!»

real.gr\

Δεν υπάρχουν σχόλια: