Στην Apollo Aviation Group περνούν τα υπερατλαντικά αεροσκάφη της πρώην ΟΑ. Μόλις 31 εκατ. ευρώ θα εισπράξει τελικά το ελληνικό δημόσιο για την πώληση των τεσσάρων Airbus Α-340 της παλιάς Ολυμπιακής, τα οποία τα τελευταία δύο χρόνια ήταν καθηλωμένα στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος».
Τα εν λόγω αεροσκάφη είχαν αγοραστεί μεταξύ 1997-1999 με εγγύηση του δημοσίου, η οποία έφτασε τα 200 εκατ. ευρώ, προς αντικατάσταση των Boeing 747 που χρησιμοποιούσε η ΟΑ τη δεκαετία του 1980.
Όπως αναφέρει «Το Βήμα», ο τεχνικός σύμβουλος της συγκεκριμένης αποκρατικοποίησης, η γαλλική SL Engineering & Services, μετά από εξονυχιστικό έλεγχο εντόπισε ότι έχει λήξει ο κύκλος ζωής μίας σειράς ζωτικών μερών και συστημάτων των Airbus, τα οποία βρέθηκαν σε κακή κατάσταση.
Έτσι, αναπροσάρμοσαν την αξία των αεροπλάνων μεταξύ 35 και 45 εκατ. ευρώ (η αρχική τους αποτίμηση ανερχόταν στα 180 εκατ. ευρώ). Πλειοδότρια σε σχετικό διαγωνισμό αναδείχθηκε η Apollo Aviation Group, η οποία προσέφερε 40,3 εκατ. δολάρια.
Το 2010 είχε προηγηθεί διαγωνισμός, στον οποίο η αμερικανική Cirrus προσέφερε 93 εκατ. δολάρια, όμως λίγο πριν από την υπογραφή έκανε πίσω. Ο δεύτερος πλειοδότης, η Sawa Air, με προσφορά 85 εκατ. ευρώ, είχε χαρακτηριστεί από τη Lazard, σύμβουλο του Δημοσίου, οικονομικά αναξιόπιστος, ενώ η τρίτη προσφορά ήταν 36 εκατ. ευρώ και είχε κριθεί πολύ χαμηλή. Έτσι ο διαγωνισμός κηρύχθηκε άγονος. Στο νέο διαγωνισμό, την υψηλότερη προσφορά (40,3 εκατ. δολάρια) κατέθεσε η Apollo Aviation Group.
akous.gr
Τα εν λόγω αεροσκάφη είχαν αγοραστεί μεταξύ 1997-1999 με εγγύηση του δημοσίου, η οποία έφτασε τα 200 εκατ. ευρώ, προς αντικατάσταση των Boeing 747 που χρησιμοποιούσε η ΟΑ τη δεκαετία του 1980.
Όπως αναφέρει «Το Βήμα», ο τεχνικός σύμβουλος της συγκεκριμένης αποκρατικοποίησης, η γαλλική SL Engineering & Services, μετά από εξονυχιστικό έλεγχο εντόπισε ότι έχει λήξει ο κύκλος ζωής μίας σειράς ζωτικών μερών και συστημάτων των Airbus, τα οποία βρέθηκαν σε κακή κατάσταση.
Έτσι, αναπροσάρμοσαν την αξία των αεροπλάνων μεταξύ 35 και 45 εκατ. ευρώ (η αρχική τους αποτίμηση ανερχόταν στα 180 εκατ. ευρώ). Πλειοδότρια σε σχετικό διαγωνισμό αναδείχθηκε η Apollo Aviation Group, η οποία προσέφερε 40,3 εκατ. δολάρια.
Το 2010 είχε προηγηθεί διαγωνισμός, στον οποίο η αμερικανική Cirrus προσέφερε 93 εκατ. δολάρια, όμως λίγο πριν από την υπογραφή έκανε πίσω. Ο δεύτερος πλειοδότης, η Sawa Air, με προσφορά 85 εκατ. ευρώ, είχε χαρακτηριστεί από τη Lazard, σύμβουλο του Δημοσίου, οικονομικά αναξιόπιστος, ενώ η τρίτη προσφορά ήταν 36 εκατ. ευρώ και είχε κριθεί πολύ χαμηλή. Έτσι ο διαγωνισμός κηρύχθηκε άγονος. Στο νέο διαγωνισμό, την υψηλότερη προσφορά (40,3 εκατ. δολάρια) κατέθεσε η Apollo Aviation Group.
akous.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου