Pages

Πέμπτη 19 Ιουλίου 2012

«Με ενδιαφέρει μόνο ο ΠΑΟΚ»

«Με ενδιαφέρει μόνο ο ΠΑΟΚ»Δεν ασχολείται με τις μεταγραφικές «σειρήνες» ο Κ. Σταφυλίδης

Προσηλωμένος στον ΠΑΟΚ κι όχι στα μεταγραφικά σενάρια που θέλουν ομάδες σαν τη Μάντσεστερ Σίτι να τον παρακολουθούν δήλωσε ο Κώστας Σταφυλίδης. «Εγώ κοιτάζω μόνο τον ΠΑΟΚ», τόνισε ο 18χρονος αριστερός μπακ-χαφ. «Μπορώ να παίξω και αριστερό χαφ», πρόσθεσε, ενώ χαρακτήρισε ποδοσφαιρικό του πατέρα τον Λάζλο Μπόλονι.

«Κοιτώ μόνο τον ΠΑΟΚ»

«Δεν ασχολούμαι με αυτά που λέγονται για τη Μαν. Σίτι. Εγώ κοιτώ μόνο τον ΠΑΟΚ. Ο ΠΑΟΚ μπορεί να στηριχτεί στα δικά του παιδιά, μπορεί να πουλήσει κάποιους παίκτες μελλοντικά».

«Γίνεται καλή δουλειά»

«Η ομάδα κυκλοφορεί την μπάλα. Ο Δώνης είναι πολύ καλός άνθρωπος πάνω από όλα και αυτό είναι καλό για εμάς. Μίλησα με 2-3 παίκτες. Μου είπαν πως γίνεται πολύ καλή δουλειά και αυτό βλέπω και εγώ. Κάνουμε ευκαιρίες, γυρνάμε καλά την μπάλα στο κέντρο. Πιστεύω πως γίνεται κάτι καλό».

«Μπορώ και χαφ»

«Έχω παίξει μια φορά με τον Ατρόμητο στα χαφ, μπορώ να παίξω εκεί. Ο Λίνο είναι πολύ καλός παίκτης. Κάθε σέντρα του είναι μισό γκολ».

«Ποδοσφαιρικός πατέρας μου ο Μπόλονι»

«Πλέον σκέφτομαι πιο πολύ επαγγελματικά σε σχέση με πέρυσι. Δεν περίμενα να παίξω την περασμένη σεζόν. Ο Μπόλονι ήταν ο προπονητής που με έβαλε να παίξω, με στήριξε. Ακόμη και όταν δεν με έβαζε, καλά έκανε, αυτό μου έκανε καλό. Θα πω ότι είναι ο ποδοσφαιρικός πατέρας μου».

Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: