Pages

Δευτέρα 30 Ιουλίου 2012

Φ.ΞΥΛΑ: Έχω πιαστεί μαλλί με μαλλί με συνάδελφό μου

​«Στην τηλεόραση θα ξαναδουλέψω μόνο αν είμαι σίγουρη ότι θα πληρωθώ γι’ αυτό...

Βγάζω τα προς το ζην από αυτό και απαιτώ να παίρνω τα χρήματά μου», λέει η Φαίη Ξυλά, προσθέτοντας πως δεν θα είχε πρόβλημα να παίξει γυμνή αν το απαιτούσε ένας ρόλος, ενώ παραδέχεται πως έχει… μαλλιοτραβηχτεί με άνδρα συνάδελφό της!

Η γνωστή ηθοποιός, που μετά τα «Μυστικά της Εδέμ» έχει εμφανιστεί μόνο στο θέατρο, εξήγησε ότι όταν ολοκληρώθηκε η σειρά του Mega έφυγε με τον σύζυγό της για τρεις μήνες στο εξωτερικό. «Εννοείται ότι θα ξαναέκανα τηλεόραση, αρκεί να μου αρέσει το σενάριο… Μπορείς να κάνεις πολύ όμορφα πράγματα στην τηλεόραση. Προσωπικά, από μικρή παρακολουθώ σήριαλ. Δεν είναι όλα άσχημα και κακογυρισμένα», λέει η Φαίη, τονίζοντας πως τα «Μυστικά της Εδέμ» άλλαξε την νοοτροπία για τα καθημερινά.

«Δεν έχω πιαστεί μαλλί με μαλλί με κάποια συνάδελφό μου. Με κάποια όχι, με κάποιον ναι! Και πρέπει να σου πω ότι η παράσταση έσκιζε. Είναι βλακεία που ο κόσμος θέλει να ξέρει αν με το συνάδελφό σου είστε και φίλοι. Όταν παίζεις δηλαδή την ερωτευμένη με τον άλλον, είσαι κιόλας; Δεν νομίζω… Βέβαια, όταν ταιριάζει με τον άλλον σε προσωπικό επίπεδο, περνάς καλά εκτός. Αυτό είναι σημαντικό, ειδικά στις περιοδείες. Αλλά για εσένα, όχι για τον κόσμο», αναφέρει.

Η ηθοποιός δεν διστάζει να παραδεχθεί πως η οικονομική κρίση δεν την κάνει να αισθάνεται ανασφαλής. Όπως εξηγεί, τόσο η ίδια, όσο και ο σύζυγός της, δεν ήταν ποτέ ιδιαίτερα σπάταλοι, ενώ, επειδή τους αρέσουν τα ταξίδια, προτιμούν να στερηθούν κάτι άλλο παρά να μην κάνουν ένα ταξιδάκι.

«Ο έγγαμος βίος δεν αλλάζει κάτι. Ίσως να άλλαζε αν δεν συγκατοικούσαμε πριν ή αν κάναμε ένα παιδί», δηλώνει για τα προσωπικά της η Φαίη, ενώ, όταν την ρωτούν για την απιστία, τονίζει ότι μπορεί να την συγχωρούσε, μπορεί και όχι!

star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: