Pages

Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012

Παναθηναϊκός από παιδί δηλώνει ο Μπαρμπαρούσης

Παναθηναϊκός από παιδί δηλώνει ο Μπαρμπαρούσης«Μπορώ να αγωνιστώ οπουδήποτε στην επίθεση», ξεκαθαρίζει...

Πριν καν ενδιαφερθεί ο Παναθηναϊκός για την απόκτησή του, η «SportDay» τον είχε ανακαλύψει και ο Κώστας Μπαρμπαρούσης από τα Χριστούγεννα του 2010 κιόλας δήλωνε «πράσινος» και θαυμαστής του Γιώργου Καραγκούνη!

Διαβάστε τη συνέντευξη του ομογενούς άσου από τη Νέα Ζηλανδία, ο οποίος σήμερα αναμένεται να υπογράψει στο «τριφύλλι».

Πες μου κάτι για την καταγωγή και τις ρίζες σου;

«Και οι δύο γονείς μου είναι γεννημένοι στην Ελλάδα. Ο πατέρας μου είναι από την Τρύφου κι η μητέρα μου από την Κονοπίνα. Η μητέρα μου ήρθε στη Νέα Ζηλανδία όταν ήταν 6 ετών κι ο πατέρας μου μόλις τελείωσε τον στρατό, στα 21».

Συνεπώς, μιλάς τα ελληνικά, σωστά;

«Όλη μου η οικογένεια μιλάει ελληνικά! Εγώ πήγα σε ελληνικό σχολείο από τα 4 έως τα 12 μου».

Έχεις έρθει ποτέ στην Ελλάδα; Παρακολουθείς ελληνικό ποδόσφαιρο, έχεις καμιά συλλογική προτίμηση;

«Δυστυχώς μέχρι τώρα δεν είχα ποτέ χρόνο για να επισκεφθώ την Ελλάδα. Θα ήθελα πολύ να δω τα μέρη που μεγάλωσαν οι δικοί μου. Βλέπω το ελληνικό πρωτάθλημα, ξέρω αρκετούς ποδοσφαιριστές (σ.σ.: τότε είχε αναφέρει τον Καραγκούνη και τον Ζαγοράκη) και υποστηρίζω τον Παναθηναϊκό».

Πώς ξεκίνησες να παίζεις ποδόσφαιρο;

«Ο πατέρας μου έπαιζε ημιεπαγγελματικά μέχρι να έρθει στη Νέα Ζηλανδία και το συνέχισε ερασιτεχνικά εδώ. Το έχω βλέπεις στο DNA μου, αλλά και όλη η οικογένειά μου λατρεύει το ποδόσφαιρο».

Ξεκίνησες ως επιθετικός ή από άλλες θέσεις στο γήπεδο;

«Όταν ήμουν νεότερος αγωνίστηκα στο κέντρο, πίσω από τον επιθετικό. Πλέον, μπορώ να αγωνιστώ οπουδήποτε στην επίθεση».

Περιέγραψέ μας λίγο το αγωνιστικό σου στυλ. Ποια είναι τα δυνατά σου σημεία, ποιες οι αδυναμίες σου, τι προσπαθείς να εκμεταλλευτείς στο παιχνίδι και πού πρέπει να δουλέψεις περισσότερο;

«Μου αρέσει να παίζω με κοντινές, γρήγορες πάσες, να αξιοποιώ την κίνηση στον χώρο και την ταχύτητά μου. Σίγουρα πρέπει να βελτιώσω την επαφή μου με τα δίχτυα, αλλά και τη δυνατότητα να δημιουργώ ευκαιρίες για τους συμπαίκτες μου και -το κυριότερο- να μάθω όσα περισσότερα μπορώ, τόσο για το παιχνίδι όσο και για τη θέση μου».

Από εδώ και πέρα, ποιες είναι οι φιλοδοξίες σου; Θα ήθελες κάποια στιγμής να μετακομίσεις στην Ευρώπη και να αγωνιστείς στο ελληνικό πρωτάθλημα;

«Προφανώς! Θέλω η καριέρα μου να εξελιχτεί κι αυτό μπορεί να γίνει μόνο σε προηγμένα πρωταθλήματα στην Ευρώπη. Και φυσικά, ναι, για μένα θα ήταν σπουδαίο να αγωνιστώ κάποια στιγμή στην Ελλάδα».

Είσαι διεθνής με όλες τις εθνικές ομάδες της Νέας Ζηλανδίας. Αλήθεια, δεν σκέφτηκες ποτέ να φορέσεις τη φανέλα της εθνικής Ελλάδας; Είχες κάποια προσέγγιση από ανθρώπους της ομοσπονδίας;

«Οχι, δεν το σκέφτηκα ποτέ, αφού από πολύ μικρή ηλικία αγωνίστηκα με τη Νέα Ζηλανδία κι από τη στιγμή που προόδευα ηλικιακά, δεν μπήκα στη διαδικασία να περιμένω ή να επικοινωνήσω με κανέναν από την Ελλάδα».

Έφτασες πολύ κοντά στο να συμμετάσχεις στο προηγούμενο Μουντιάλ. Τι σε δίδαξε αυτή η εμπειρία;

«Ήμουν πολύ απογοητευμένος από την τελική εξέλιξη, αλλά ξέρω πως ήμουν μικρός και πως θα χρειαστεί να δουλέψω περισσότερο, για να έχω μια ανάλογη ευκαιρία και στο μέλλον».

Ποια ήταν η πιο ευχάριστη κι η πιο δυσάρεστη εμπειρία της καριέρας σου μέχρι στιγμής;

«Η πιο ευχάριστη ήταν η αρχηγία μου στην εθνική Νέων της Νέας Ζηλανδίας στο Παγκόσμιο Κύπελλο Νέων και η πιο δυσάρεστη το "κόψιμό" μου από την αποστολή του Μουντιάλ».

Ποιοι ποδοσφαιριστές είναι τα πρότυπά σου;

«Ο Ρονάλντο της Βραζιλίας κι ο Μάικλ Οουεν. Αυτοί ήταν τα είδωλά μου όταν ήμουν μικρός».

Εκτός του ποδοσφαίρου, με τι ασχολείσαι στον ελεύθερό σου χρόνο;

«Προτιμώ να χαλαρώνω, κάνοντας παρέα με τους φίλους μου, πηγαίνοντας στην παραλία ή παίζοντας με τα σκυλιά μου και φυσικά το playstation».

Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: