Pages

Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2011

Ο Κρατερός Κατσούλης μιλάει για την κόρη του

Για την εμπειρία του ως καινούριος μπαμπάς μίλησε στην... εκπομπή «Πρωινό ΑΝΤ1» όπου ήταν καλεσμένος το πρωί της Παρασκευής, ο Κρατερός Κατσούλης. Μιλώντας με τη Σίσσυ Χρηστίδου και τον Χρήστο Φερεντίνο για την 37 ημερών κόρη που απέκτησε με τη σύζυγό του, Κατερίνα Καραβάτου, δήλωσε: «Νομίζω ότι αυτό είναι κάτι, που το ξέρετε καλά και οι δυο σας, δεν μπορείς να το περιγράψεις. Είναι μια ευλογία, είναι μια χαρά Θεού. Είναι το πιο σημαντικό γεγονός στη ζωή ενός ανθρώπου». Ο ίδιος κατά τη διάρκεια του τοκετού δεν ήταν μέσα στο χειρουργείο, αφού η σύζυγός του γέννησε με καισαρική: «Ήμουν όμως σε όλο το πριν και όλο το μετά. Η αγωνία μου, έτσι κι αλλιώς, ήταν για την Κατερίνα πρώτα και μετά για το παιδάκι. Αυτό που ζω είναι αυτό το καθημερινό που βλέπεις όλα τα καινούρια πράγματα και το παρακολουθείς με ενδιαφέρον, με χαρά, με έκπληξη, αλλά ταυτόχρονα είναι και ένα φυσικό πράγμα. Τουλάχιστον εγώ δεν ένιωσα τεράστια έκπληξη όσον αφορά το γεγονός» είπε.

Έχει συνειδητοποιήσει ο ίδιος ότι έχει γίνει μπαμπάς; «Το έχω καταλάβει όσο μπορώ. Δεν μπορώ να το αναλύσω και να το εξηγήσω τώρα αυτό. Τη βλέπω, τη χαίρομαι, προσπαθώ να επικοινωνήσω μαζί της και να καταλάβω πώς νιώθει. Με νοιάζει να είναι καλά. Από την άλλη όμως συνειδητοποιείς ότι αν μου έφερναν ένα παιδάκι ίδιας ηλικίας και με τον ίδιο τρόπο εκτεθειμένο, το ίδιο θα το πρόσεχα. Επειδή εμείς τη φτιάχνουμε τη σχέση μετά, το “δικό μου παιδάκι” δεν είναι ακόμα σαφές. Είναι ένα πλάσμα που εξαρτάται από εσένα εντελώς και το οποίο οφείλεις και θέλεις να το φροντίζεις».

Όσον αφορά το όνομα της μικρής είπε: «Είμαστε και οι δυο υπέρ του να βρούμε ένα σπάνιο όνομα. Ίσως να είναι και αρχαιοελληνικό ή να έχει σχέση και με τη μυθολογία. Αλλά να είναι και εύηχο και όχι επιθετικό. Δεν έχουμε καταλήξει ακόμα. Θέλουμε να είναι και καλότυχο και να ταιριάζει στο παιδάκι. Μου άρεσε το "Δανάη", αλλά δεν θα είναι αυτό».

Yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: