Pages

Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

Μπ. Μαγγίρα: Χαζεύω τον άντρα μου... όπως θα χάζευα έναν ωραίο άντρα

Έτοιμη για δεύτερο παιδί... Η Μπέτυ Μαγγίρα μίλησε στην κάμερα της «Πρωινής Μελέτης» για τα κιλά της εγκυμοσύνης τα οποία κατάφερε να χάσει, τον σύζυγό της, Δημήτρη Μάζη, αλλά και το ενδεχόμενο ενός δεύτερου παιδιού.

«Μετά την εγκυμοσύνη έχασα περισσότερα κιλά απ' όσα είχα πάρει. Τώρα είμαι πιο αδύνατη από πριν», είπε η γνωστή performer και σχετικά με τον σύζυγό της και αν παραμένει ακόμη ερωτευμένη, έπειτα από δέκα ολόκληρα χρόνια σχέσης, απάντησε: «Σίγουρα ο έρωτας εξελίσσεται. Δε νομίζω να υπάρχει ζευγάρι που μετά από κάποια χρόνια νιώθεις αυτό το καρδιοχτύπι που ένιωθες μόλις γνώρισες έναν ωραίο γκόμενο, έναν ωραίο άντρα. Αυτό δεν υπάρχει, εννοείται. Όμως, γίνεται τόσο δυνατή η αγάπη, τόσο πιο έντονη και βαθιά η συντροφικότητα. Το να ξαπλώνεις με έναν άνθρωπο στο ίδιο κρεβάτι, σε δένει μαζί του… Εμένα ο Δημήτρης μου αρέσει και σαν γκόμενος. Τον βλέπω στο σπίτι και τον χαζεύω, όπως θα τον χάζευα αν δεν ήταν ο άντρας μου. Δεν τον χορταίνω, είναι η αλήθεια. Τον χαζεύω όπως χαζεύεις έναν ωραίο άντρα με ωραίο σώμα».

Όσο για το ενδεχόμενο ενός δεύτερου παιδιού;: «Σκέφτομαι να κάνω άμεσα και δεύτερο παιδί», απάντησε.

protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: