Pages

Τρίτη 26 Απριλίου 2011

Αργύρης Αγγέλου: Ο έρωτας δεν έχει φύλο

Αργύρης Αγγέλου: «Ο έρωτας δεν έχει φύλο»Ο Αργύρης Αγγέλου αποκάλυψε ότι, παρόλο που διανύει μια δημιουργική περίοδο, είναι... μόνος στην προσωπική του ζωή. «Δεν είμαι ερωτευμένος και αυτή την περίοδο είμαι μόνος μου. Υπάρχει περίοδος που χρειάζεται στον καθένα να μείνει μόνος του και να επαναπροσδιορίσει κάποια πράγματα. Θα ήθελα πολύ να είμαι ερωτευμένος, αλλά δεν είμαι. Δεν είναι επιλογή να είμαι μόνος μου. Είναι συνθήκη. Δεν μπορούμε να ορίζουμε τα πάντα στη ζωή μας. Πρέπει να παίρνουμε τα πράγματα, έτσι όπως είναι» δήλωσε ο ηθοποιός ενώ μιλώντας για τον έρωτα ανέφερε: «Έχει σημασία αν ο έρωτας είναι αρσενικό ή θηλυκό; Τι σημασία έχει; Δεν μπορώ να το συλλάβω όλο αυτό. Σημασία έχει να υπάρχει ο έρωτας. Από κει και πέρα δεν παίζει ρόλο τι φύλο έχει»

gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: