Το τίτλο του «Σπορ Αυτοκινήτου του 2011» έλαβε η… καυτή έκδοση του Audi R8, η GT! Το υπεραυτοκίνητο των Γερμανών έλαβε τον τίτλο στην κατηγορία «Supercars Παραγωγής» και τον απονέμει το περιοδικό Auto Bild, εδώ και μία δεκαετία. Το αυτοκίνητο έλαβε τις περισσότερες ψήφους από τους συνολικά 70.976 αναγνώστες που έλαβαν μέρος…
Το R8 GT εξοπλίζεται με τον V10 FSI κινητήρα των 5,2 lt που αποδίδει 560 PS (35 PS περισσότερους από το «απλό» V10) και 55,0 kgm ροπής. Όμως, χάρη στην εξοικονόμηση βάρους οι επιδόσεις είναι πολύ πιο καλές απ’ ότι μπορεί να «δείχνουν» οι μόλις 35PS.
Συγκεκριμένα, το αμάξωμα της νορμάλ έκδοσης R8 5.2 FSI ζυγίζει 100 kg περισσότερα από το ελαφρύτερο του R8 GT όπου το βάρος μειώνεται στα 1.525 kg με την αντικατάσταση εξαρτημάτων από άλλα ελαφρύτερα.
Ποιο το αποτέλεσμα; Τα 0-100 km/h επιτυγχάνονται σε 3,6 sec ενώ η τελική ταχύτητα μπορεί να αγγίξει τα 320 km/h! Η κίνηση μεταφέρεται στους τέσσερις τροχούς μέσω του εξατάχυτου κιβωτίου R tronic με κατανομή υπό κανονικές συνθήκες 15/85 εμπρός/πίσω. Στην ανάρτηση έχουν γίνει αρκετές βελτιώσεις με το αμάξωμα να βρίσκεται ακόμη 10 mm πιο χαμηλά στο έδαφος από την νορμάλ έκδοση του.
Επίσης, ειδικά στο GT υπάρχει ειδική διαχείριση του ESP πιέζοντας το διακόπτη Sport για μεγαλύτερη δόση υπερστροφής στις στροφές.
Τα φρένα αποτελούνται από κεραμικούς δίσκους 380 mm εμπρός και 356 mm πίσω ενώ «στολίζονται» με κόκκινες αλουμινένιες δαγκάνες. Τα λάστιχα είναι εξίσου… θηριωδών διαστάσεων καθώς οι εμπρός τροχοί «φορούν» νούμερο 235/35 ενώ οι πίσω 295/30 για… ατελείωτες μπούκες.
protothema.gr
Το R8 GT εξοπλίζεται με τον V10 FSI κινητήρα των 5,2 lt που αποδίδει 560 PS (35 PS περισσότερους από το «απλό» V10) και 55,0 kgm ροπής. Όμως, χάρη στην εξοικονόμηση βάρους οι επιδόσεις είναι πολύ πιο καλές απ’ ότι μπορεί να «δείχνουν» οι μόλις 35PS.
Συγκεκριμένα, το αμάξωμα της νορμάλ έκδοσης R8 5.2 FSI ζυγίζει 100 kg περισσότερα από το ελαφρύτερο του R8 GT όπου το βάρος μειώνεται στα 1.525 kg με την αντικατάσταση εξαρτημάτων από άλλα ελαφρύτερα.
Ποιο το αποτέλεσμα; Τα 0-100 km/h επιτυγχάνονται σε 3,6 sec ενώ η τελική ταχύτητα μπορεί να αγγίξει τα 320 km/h! Η κίνηση μεταφέρεται στους τέσσερις τροχούς μέσω του εξατάχυτου κιβωτίου R tronic με κατανομή υπό κανονικές συνθήκες 15/85 εμπρός/πίσω. Στην ανάρτηση έχουν γίνει αρκετές βελτιώσεις με το αμάξωμα να βρίσκεται ακόμη 10 mm πιο χαμηλά στο έδαφος από την νορμάλ έκδοση του.
Επίσης, ειδικά στο GT υπάρχει ειδική διαχείριση του ESP πιέζοντας το διακόπτη Sport για μεγαλύτερη δόση υπερστροφής στις στροφές.
Τα φρένα αποτελούνται από κεραμικούς δίσκους 380 mm εμπρός και 356 mm πίσω ενώ «στολίζονται» με κόκκινες αλουμινένιες δαγκάνες. Τα λάστιχα είναι εξίσου… θηριωδών διαστάσεων καθώς οι εμπρός τροχοί «φορούν» νούμερο 235/35 ενώ οι πίσω 295/30 για… ατελείωτες μπούκες.
protothema.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου