Εχουν περάσει 31 χρόνια από την ημέρα που το MTV βγήκε στον αέρα, αλλάζοντας για πάντα τον τρόπο που ακούμε μουσική... Εφερε σε κάθε σπίτι τους καλλιτέχνες, έκανε τέχνη το βιντεοκλίπ και καθόρισε έκτοτε τις μουσικές -και όχι μόνο- τάσεις. Με την πάροδο του χρόνου, το νεανικό κανάλι διεύρυνε το περιεχόμενό του, εντάσσοντας στο πρόγραμμά του ριάλιτι, τηλεπαιχνίδια και ταινίες κινουμένων σχεδίων. Και μετά ήρθε? το YοuTube: ό,τι βιντεάκι μουσικό, τηλεοπτικό ή διαφημιστικό θέλει κάποιος να «τσεκάρει», είναι εκεί. Ετσι, το μουσικό κανάλι αποφάσισε να αντεπιτεθεί με όπλο μια νέα διαδικτυακή πλατφόρμα, την «Artists.MTV». Εκεί θα φιλοξενούνται ατομικές σελίδες καλλιτεχνών -διασήμων και άσημων-, οι οποίοι θα τις χρησιμοποιούν για να αλληλεπιδρούν με τους θαυμαστές τους, να ανεβάζουν νέα και να προωθούν τη μουσική τους, αλλά και να βγάζουν χρήματα μέσω πωλήσεων. Θα μπορούν, για παράδειγμα, να διακινούν τη μουσική τους, ή άλλα προϊόντα, όπως μπλουζάκια, κυρίως όμως θα τους επιτρέπεται «να ακούγονται, να προωθούνται και να πληρώνονται», όπως εξήγησε στο «Reuters» η Σάνον Κόνελι, αντιπρόεδρος του τμήματος Στρατηγικής για την Ψηφιακή Μουσική του Ομίλου.
Πόρτα στην... επιτυχία
«Η μεγαλύτερη πρόκληση στη μουσική βιομηχανία σήμερα», επισημαίνει η Κόνελι, «είναι ότι οι καλλιτέχνες πρέπει συνεχώς να βρίσκουν τρόπους για να προωθούν τη δουλειά τους ώστε να υπάρχουν στον χώρο. Το Artists φιλοδοξεί να τους ανοίξει την πόρτα στην επιτυχία», καταλήγει.
Επίσης, το MTV σχεδιάζει ένα τηλεοπτικό πρόγραμμα, το «Full Frontal», στο οποίο θα αναδεικνύονται επιλεγμένοι καλλιτέχνες μέσα από την πλατφόρμα Artists.MTV. Ενας καλλιτέχνης κάθε μήνα θα επιλέγεται από τους φαν, καθώς και από μία επιτροπή που θα αποτελείται από μουσικούς, στελέχη των δισκογραφικών και μάνατζερ, και το τραγούδι του (ή το τραγούδι τους αν πρόκειται για συγκρότημα) θα παίζεται στο MTV και στα «αδέλφια» του, τα κανάλια VH1 και CMT.
Επίσης, οι καλλιτέχνες θα συναγωνίζονται με έπαθλο μία συναυλία ή να γράψουν το τραγούδι ή τη μουσική για ένα διαφημιστικό. Αργότερα, θα λειτουργήσει και μία εφαρμογή, με τίτλο «My Artists», που θα επιτρέπει στους φαν να «ακολουθούν» τις σελίδες των αγαπημένων τους καλλιτεχνών και να ενημερώνονται για τα νέα τους. Η υπηρεσία, όπως ανακοίνωσε ο πρόεδρος του MTV Βαν Τόφλερ, θα ξεκινήσει τον Μάιο, θα τεθεί όμως σε πλήρη λειτουργία το καλοκαίρι.
ΕΘΝΟΣ
Πόρτα στην... επιτυχία
«Η μεγαλύτερη πρόκληση στη μουσική βιομηχανία σήμερα», επισημαίνει η Κόνελι, «είναι ότι οι καλλιτέχνες πρέπει συνεχώς να βρίσκουν τρόπους για να προωθούν τη δουλειά τους ώστε να υπάρχουν στον χώρο. Το Artists φιλοδοξεί να τους ανοίξει την πόρτα στην επιτυχία», καταλήγει.
Επίσης, το MTV σχεδιάζει ένα τηλεοπτικό πρόγραμμα, το «Full Frontal», στο οποίο θα αναδεικνύονται επιλεγμένοι καλλιτέχνες μέσα από την πλατφόρμα Artists.MTV. Ενας καλλιτέχνης κάθε μήνα θα επιλέγεται από τους φαν, καθώς και από μία επιτροπή που θα αποτελείται από μουσικούς, στελέχη των δισκογραφικών και μάνατζερ, και το τραγούδι του (ή το τραγούδι τους αν πρόκειται για συγκρότημα) θα παίζεται στο MTV και στα «αδέλφια» του, τα κανάλια VH1 και CMT.
Επίσης, οι καλλιτέχνες θα συναγωνίζονται με έπαθλο μία συναυλία ή να γράψουν το τραγούδι ή τη μουσική για ένα διαφημιστικό. Αργότερα, θα λειτουργήσει και μία εφαρμογή, με τίτλο «My Artists», που θα επιτρέπει στους φαν να «ακολουθούν» τις σελίδες των αγαπημένων τους καλλιτεχνών και να ενημερώνονται για τα νέα τους. Η υπηρεσία, όπως ανακοίνωσε ο πρόεδρος του MTV Βαν Τόφλερ, θα ξεκινήσει τον Μάιο, θα τεθεί όμως σε πλήρη λειτουργία το καλοκαίρι.
ΕΘΝΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου