Με ερώτηση προς τους αρμόδιους υπουργούς... Ερώτηση προς τους υπουργούς Υποδομών και Περιβάλλοντος, με την οποία υπογραμμίζει την ανάγκη υλοποίησης του υφιστάμενου σχεδίου για τη δημιουργία ενός νέου δικτύου ποδηλατόδρομων για την Αττική, που θα καλύπτει τμήματα 16 Δήμων τουλάχιστον, κατέθεσε ο βουλευτής της ΝΔ, Κ. Χατζηδάκης.
Όπως υπενθυμίζει ο βουλευτής, το διάστημα 2008-2009 η τότε κυβέρνηση παρουσίασε σε δύο φάσεις τον ολοκληρωμένο προγραμματισμό της για τους ποδηλατόδρομους της Αττικής. Ο ποδηλατικός αυτός άξονας περιελάμβανε τέσσερις ξεχωριστές διαδρομές, μήκους 50- 55 χιλιομέτρων και προϋπολογιζόμενου κόστους 7 εκατ.. ευρώ, ποσό, που όπως επισημαίνει ο κ. Χατζηδάκης, είναι μη απαγορευτικό για τη σημερινή συγκυρία.
Η πλήρης χάραξη, σύμφωνα με τον ίδιο, θα προέκυπτε έπειτα από μελέτη του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου μέσω δύο ξεχωριστών προγραμμάτων, με χρόνο ολοκλήρωσης γύρω στους οκτώ μήνες. Στη συνέχεια, θα ακολουθούσε η ένταξη στο ΕΣΠΑ, προκειμένου να ξεκινήσει η κατασκευή των ποδηλατόδρομων κατά τμήματα.
Ο κ. Χατζηδάκης ζητεί από τους αρμόδιους υπουργούς να διευκρινίσουν αν έχει σημειωθεί κάποια πρόοδος στον συγκεκριμένο σχεδιασμό στο διάστημα που μεσολάβησε από τότε και με δεδομένη τη δημοσιονομική συγκυρία. Ερωτά, ακόμα αν υπάρχει σχεδιασμός ένταξης του έργου στο ΕΣΠΑ, για την ομαλή και πλήρη υλοποίησή του. Τέλος ζητεί να μάθει πώς αντιμετωπίζουν οι δύο υπουργοί το μέτρο της εισόδου του ποδηλάτου στις Ειδικές Λωρίδες Λεωφορείων, που εφαρμόστηκε δοκιμαστικά από τις 20 Ιουνίου έως τις 18 Σεπτεμβρίου 2011.
protothema.gr
Όπως υπενθυμίζει ο βουλευτής, το διάστημα 2008-2009 η τότε κυβέρνηση παρουσίασε σε δύο φάσεις τον ολοκληρωμένο προγραμματισμό της για τους ποδηλατόδρομους της Αττικής. Ο ποδηλατικός αυτός άξονας περιελάμβανε τέσσερις ξεχωριστές διαδρομές, μήκους 50- 55 χιλιομέτρων και προϋπολογιζόμενου κόστους 7 εκατ.. ευρώ, ποσό, που όπως επισημαίνει ο κ. Χατζηδάκης, είναι μη απαγορευτικό για τη σημερινή συγκυρία.
Η πλήρης χάραξη, σύμφωνα με τον ίδιο, θα προέκυπτε έπειτα από μελέτη του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου μέσω δύο ξεχωριστών προγραμμάτων, με χρόνο ολοκλήρωσης γύρω στους οκτώ μήνες. Στη συνέχεια, θα ακολουθούσε η ένταξη στο ΕΣΠΑ, προκειμένου να ξεκινήσει η κατασκευή των ποδηλατόδρομων κατά τμήματα.
Ο κ. Χατζηδάκης ζητεί από τους αρμόδιους υπουργούς να διευκρινίσουν αν έχει σημειωθεί κάποια πρόοδος στον συγκεκριμένο σχεδιασμό στο διάστημα που μεσολάβησε από τότε και με δεδομένη τη δημοσιονομική συγκυρία. Ερωτά, ακόμα αν υπάρχει σχεδιασμός ένταξης του έργου στο ΕΣΠΑ, για την ομαλή και πλήρη υλοποίησή του. Τέλος ζητεί να μάθει πώς αντιμετωπίζουν οι δύο υπουργοί το μέτρο της εισόδου του ποδηλάτου στις Ειδικές Λωρίδες Λεωφορείων, που εφαρμόστηκε δοκιμαστικά από τις 20 Ιουνίου έως τις 18 Σεπτεμβρίου 2011.
protothema.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου