Η προσπάθεια του Facebook τα τελευταία δυο... χρόνια να κερδίσει το ενδιαφέρον των δημοσιογράφων (με την εγγραφή στις ενημερώσεις για παράδειγμα ) και να βοηθήσει τα media να δημιουργήσουν επίσημες σελίδες φαίνεται ότι αποδίδει.
Έτσι, παρόλο που το Twitter φαινόταν να κερδίζει την προτίμηση των χρηστών για ενημέρωση, μια νέα μελέτη της Pew μέσα στο 2012 αποκαλύπτει ότι οι περισσότεροι χρήστες προτιμούν το Facebook για την ενημέρωσή τους.
Σχεδόν διπλάσιοι χρήστες ενημερώνονται και παρακολουθούν τις ειδήσεις στο Facebook σε σχέση με το Τwitter, αν και το 70% εξακολουθεί να προτιμά τα links ειδήσεων από φίλους και συγγενείς, παρά από δημοσιογράφους...
Συνολικά, το 13% των χρηστών που παρακολουθούν νέα και ειδήσεις στα ψηφιακά μέσα, προέρχονται πλέον από το Facebook και το Twitter.
dete
Έτσι, παρόλο που το Twitter φαινόταν να κερδίζει την προτίμηση των χρηστών για ενημέρωση, μια νέα μελέτη της Pew μέσα στο 2012 αποκαλύπτει ότι οι περισσότεροι χρήστες προτιμούν το Facebook για την ενημέρωσή τους.
Σχεδόν διπλάσιοι χρήστες ενημερώνονται και παρακολουθούν τις ειδήσεις στο Facebook σε σχέση με το Τwitter, αν και το 70% εξακολουθεί να προτιμά τα links ειδήσεων από φίλους και συγγενείς, παρά από δημοσιογράφους...
Συνολικά, το 13% των χρηστών που παρακολουθούν νέα και ειδήσεις στα ψηφιακά μέσα, προέρχονται πλέον από το Facebook και το Twitter.
dete
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου