Την αρχή την έκανε το Google με την δημιουργία του Google+ και την... «εισβολή» του στο χώρο των social media. Αν και λίγο αργά το Facebook αποφάσισε να απαντήσει και να εισβάλει και αυτό με τη σειρά του στην επικράτεια του Google. Την αναζήτηση.
Ανεξάρτητα από τις όποιες αντιπαραθέσεις βέβαια, η υπηρεσία αναζήτησης που διαθέτει το Facebook μόνο άρτια δεν θα μπορούσε να χαρακτηριστεί.
Συνεπώς η είδηση ότι περίπου 20 μηχανικοί του Facebook, με επικεφαλής έναν πρώην υπάλληλο της Google, δουλεύουν για τη δημιουργία μιας σημαντικά βελτιωμένης μηχανής αναζήτησης εντός του κοινωνικού δικτύου, μόνο ευχάριστη μπορεί να θεωρηθεί.
Στόχος, όπως όλα δείχνουν είναι να αξιοποιηθεί το περιεχόμενο που οι χρήστες του δημιουργούν εντός αλλά και εκτός της υπηρεσίας.
Δεδομένου όμως ότι πρόκειται για τεράστιο όγκο δεδομένων, το διακύβευμα είναι ο εντοπισμός αυτού που ζητάει ο χρήστης να είναι ακριβής και να μην χάνεται μέσα σε έναν ωκεανό πληροφορίας.
Πρόκειται με άλλα λόγια για μια παραλλαγή του Search Plus Your World της Google. Ενός συνόλου αλγορίθμων δηλαδή οι οποίοι θα εμφανίζουν αποτελέσματα με βάση το χρήστη και τα ενδιαφέροντα του χρήστη και όχι μόνο από την ιστοσελίδα που φέρει το περιεχόμενο.
newsbeast
Ανεξάρτητα από τις όποιες αντιπαραθέσεις βέβαια, η υπηρεσία αναζήτησης που διαθέτει το Facebook μόνο άρτια δεν θα μπορούσε να χαρακτηριστεί.
Συνεπώς η είδηση ότι περίπου 20 μηχανικοί του Facebook, με επικεφαλής έναν πρώην υπάλληλο της Google, δουλεύουν για τη δημιουργία μιας σημαντικά βελτιωμένης μηχανής αναζήτησης εντός του κοινωνικού δικτύου, μόνο ευχάριστη μπορεί να θεωρηθεί.
Στόχος, όπως όλα δείχνουν είναι να αξιοποιηθεί το περιεχόμενο που οι χρήστες του δημιουργούν εντός αλλά και εκτός της υπηρεσίας.
Δεδομένου όμως ότι πρόκειται για τεράστιο όγκο δεδομένων, το διακύβευμα είναι ο εντοπισμός αυτού που ζητάει ο χρήστης να είναι ακριβής και να μην χάνεται μέσα σε έναν ωκεανό πληροφορίας.
Πρόκειται με άλλα λόγια για μια παραλλαγή του Search Plus Your World της Google. Ενός συνόλου αλγορίθμων δηλαδή οι οποίοι θα εμφανίζουν αποτελέσματα με βάση το χρήστη και τα ενδιαφέροντα του χρήστη και όχι μόνο από την ιστοσελίδα που φέρει το περιεχόμενο.
newsbeast
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου