Γεια σας και σήμεραα!! Τι μου κάνετε; Όλοι κάλά; Ας ξεκινήσουμε λοιπόν!! Γεια σας και σήμεραα!! Τι μου κάνετε; Όλοι κάλά; Ας ξεκινήσουμε λοιπόν!!
Θ'αρχίσω με Vampire Diaries σήμερα! (είδα χθες breaking dawn και σκέφτομαι βρυκόλακες, καταλαβαίνετε..)
Κακά μαντάτα σας έχω!! (για μένα είναι τουλάχιστον, για σας δεν ξέρω..) Η Bonnie θ' αποκτήσει καινούριο έρωταα!!!! :Ο
Ο ηθοποιός Robert Ri'chard θα εμφανίστει στη σειρά για 1η φορά στο 12ο επισόδειο -το πρώτο της καινούριας χρονιάς- ως Jamie.
Η Bonnie θα τον γνωρίσει όταν αυτή και η Elena θα κάνουν ένα ταξίδι και η Bonnie θα κολλήσει αμέσως!!
Τι θ' απογίνει ο Jeremy? Μπουχουχου δηλαδη!!!
Εκτός από αυτό όμως, στο ίδιο επισόδειο θα γνωρίσουμε και την μητέρα της Bonnie, την Abby Bennett, της οποίας τον ρόλο πάιζει η Persia White.
Μήπως υπάρχει κάποια σύνδεση μεταξύ Jamie και Abby; Χμμ...
Συνεχίζω με NCIS για τους λάτρες της εγκληματολογίας.
Στο τεέυταίο επισόδειο, η γνωστή ομάδα έφτασε μέχρι και το Αφγανιστάν για ΄χαρη της έρευνάς τους!
Στο μεταξύ, ο μεγαλύτερος φόβος του Tony επιστρέφει και ο Gibbs αναγκάζεται να θυμηθεί αναμνήσεις του παρελθόντος.
Και μιας και πιάσαμε την κουβέντα για NCIS, έχετε προσέξει ότι στον τοίχο με τους "most wanted" υπάρχει και μια φωτογραφία του Donald P. Bellisario ο οποίος είναι ένας απ' τους δημιουργούς της σειράς;
Ε, να πούμε και κάτι για το Supernatural, δεν γίνεται!
Απ' όσο ακούω, έχει πέσει κάτι ψιλά η σείρά σε θεαματικότητα και το επισόδειο της περασμένης Παρασκευής -αν και μακρία απ' την τελειότητα- ήταν ό,τι χρειαζόταν!
Σ'αυτό το επισόδειο, λοιπόν, ο Sam, ο Dean και ο Bobby γίνονται πραγματικοί κυνηγοί όταν κατασκηνώνουν σ'ενα πάρκο του New Jersey στην αναζήτηση τους για ένα πλάσμα που εδώ και κάποιο καιρό επιτίθεται σε ανθρώπουν μες το δάσος.
Στη διάρκεια, έχει και μερικά ευτράπελα με ένα εστιατόριο και κάτι σάντουϊτς(;). Τι να πω.. ποτέ δεν κατάλαβα προς τι το μεγάλο κόλλημα μερικών μ'αυτή τη σειρά.. Γούστα! Δεν κρίνω!
Ξέρατε ότι το C.S.I. NY έιναι το μόνο C.S.I. που δεν έχει κερδίσει emmy; Κι όμως!!
Αυτά και σήμερα! Μαζι θα τα ξαναπούμε την άλλη Δευτέρα!
Αύριο βγαίνει η άχρηστη είδηση, μην ξεχνάτε!!
Για να ενημερώνεστε συνεχώς, κάντε like στη σελίδα μας στο facebook εδώ και ακολουθήστε μας στο twitter εδώ!
Φιλιά στα μούτρααα!!
Θ'αρχίσω με Vampire Diaries σήμερα! (είδα χθες breaking dawn και σκέφτομαι βρυκόλακες, καταλαβαίνετε..)
Κακά μαντάτα σας έχω!! (για μένα είναι τουλάχιστον, για σας δεν ξέρω..) Η Bonnie θ' αποκτήσει καινούριο έρωταα!!!! :Ο
Ο ηθοποιός Robert Ri'chard θα εμφανίστει στη σειρά για 1η φορά στο 12ο επισόδειο -το πρώτο της καινούριας χρονιάς- ως Jamie.
Η Bonnie θα τον γνωρίσει όταν αυτή και η Elena θα κάνουν ένα ταξίδι και η Bonnie θα κολλήσει αμέσως!!
Τι θ' απογίνει ο Jeremy? Μπουχουχου δηλαδη!!!
Εκτός από αυτό όμως, στο ίδιο επισόδειο θα γνωρίσουμε και την μητέρα της Bonnie, την Abby Bennett, της οποίας τον ρόλο πάιζει η Persia White.
Μήπως υπάρχει κάποια σύνδεση μεταξύ Jamie και Abby; Χμμ...
Συνεχίζω με NCIS για τους λάτρες της εγκληματολογίας.
Στο τεέυταίο επισόδειο, η γνωστή ομάδα έφτασε μέχρι και το Αφγανιστάν για ΄χαρη της έρευνάς τους!
Στο μεταξύ, ο μεγαλύτερος φόβος του Tony επιστρέφει και ο Gibbs αναγκάζεται να θυμηθεί αναμνήσεις του παρελθόντος.
Και μιας και πιάσαμε την κουβέντα για NCIS, έχετε προσέξει ότι στον τοίχο με τους "most wanted" υπάρχει και μια φωτογραφία του Donald P. Bellisario ο οποίος είναι ένας απ' τους δημιουργούς της σειράς;
Ε, να πούμε και κάτι για το Supernatural, δεν γίνεται!
Απ' όσο ακούω, έχει πέσει κάτι ψιλά η σείρά σε θεαματικότητα και το επισόδειο της περασμένης Παρασκευής -αν και μακρία απ' την τελειότητα- ήταν ό,τι χρειαζόταν!
Σ'αυτό το επισόδειο, λοιπόν, ο Sam, ο Dean και ο Bobby γίνονται πραγματικοί κυνηγοί όταν κατασκηνώνουν σ'ενα πάρκο του New Jersey στην αναζήτηση τους για ένα πλάσμα που εδώ και κάποιο καιρό επιτίθεται σε ανθρώπουν μες το δάσος.
Στη διάρκεια, έχει και μερικά ευτράπελα με ένα εστιατόριο και κάτι σάντουϊτς(;). Τι να πω.. ποτέ δεν κατάλαβα προς τι το μεγάλο κόλλημα μερικών μ'αυτή τη σειρά.. Γούστα! Δεν κρίνω!
Ξέρατε ότι το C.S.I. NY έιναι το μόνο C.S.I. που δεν έχει κερδίσει emmy; Κι όμως!!
Αυτά και σήμερα! Μαζι θα τα ξαναπούμε την άλλη Δευτέρα!
Αύριο βγαίνει η άχρηστη είδηση, μην ξεχνάτε!!
Για να ενημερώνεστε συνεχώς, κάντε like στη σελίδα μας στο facebook εδώ και ακολουθήστε μας στο twitter εδώ!
Φιλιά στα μούτρααα!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου