Σε ερώτηση αν περιμένει έναν μεγάλο έρωτα απάντησε: «Αυτό έρχεται από μόνο του. Δεν περιμένω τα Χριστούγεννα να τα φέρουν αυτά…», απάντησε η Έλενα και διόρθωσε τη δημοσιογράφο που τη χαρακτήρισε «φρεσκοχωρισμένη» λέγοντας: «Δεν είμαι φρεσκοχωρισμένη, έχουν περάσει αρκετοί μήνες».
Για ρόλο της στο «Dancing Οn Ice», είπε: «Περνάω πάρα πολύ ωραία. Είναι πάρα πολύ ωραία ατμόσφαιρα. Και άλλωστε, γι’ αυτό είμαστε. Για να περνάει και ο κόσμος καλά».
protothema.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου