Αναμφίβολα, είχαμε καιρό να πιάσουμε στα χέρια μας ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας… supercar. Βλέπετε, η μίζερη κατάσταση στην οποία έχει πέσει και η ελληνική αγορά αυτοκινήτου, ως αποτέλεσμα και της φορομπηχτικής πολιτικής της κυβέρνησης, έχει επηρεάσει άμεσα και τα αυτοκίνητα που δίδονται στους δημοσιογράφους προς δοκιμή.
Η Mercedes Ελλάς όμως δεν μασάει, αποδεικνύοντας πάνω από όλα ότι σέβεται τους Ελληνες που θέλουν να είναι ενήμεροι για τις τεχνολογικές εξελίξεις της εταιρείας. Και η SLS είναι ένα αυτοκίνητο γεμάτο τεχνολογία! Βέβαια το «δοκιμή», παρακαλώ, βάλτε το σε πολλά εισαγωγικά για την περίπτωση της SLS.
Οποιος χρησιμοποιεί το ρήμα «δοκιμάζω» για την SLS δεν ξέρει απλώς τι του γίνεται: απολαμβάνω, ηδονίζομαι… κορυφώνω είναι τα σωστά ρήματα. Και πώς να μην ισχύουν όλα αυτά όταν στα χέρια σου έχεις 571 αδάμαστους AMG ίππους, που παράγονται από τον V8 ατμοσφαιρικό κινητήρα των 6,3 lt! Φανταστείτε ότι αυτή η δύναμη περνάει στον πίσω άξονα μέσω του… φορμουλίστικου ειδικού κιβωτίου διπλού συμπλέκτη των 7 σχέσεων για να μετακινήσουν τα 1.620 kg του αμαξώματος.
Σίγουρα, οι εντυπωσιακοί αριθμοί, για την περίπτωση της SLS AMG, μπορούν να αποτυπώσουν το τι επακολουθεί στον δρόμο. Με τέρμα το πεντάλ του γκαζιού, τα «G» σού χαστουκίζουν το κορμί, με την πρώτη ζαλάδα να σου έρχεται στα πρώτα δευτερόλεπτα, ενώ αγωνιάς να κρατηθείς από το τιμόνι.
Σταματάς απότομα με τα κεραμικά φρένα (άλλη ζαλάδα, από πίσω αυτή τη φορά), παίρνεις μια βαθιά ανάσα και τοποθετείς σε πιο όρθια θέση την πλάτη του καθίσματος.
Ξανά βαθιά ανάσα και τέρμα το γκάζι. Το οδόστρωμα και τα ελαστικά πασχίζουν να κρατήσουν τους πίσω τροχούς σε μια σωστή τροχιά, ενώ τα ηλεκτρικά κρατάνε το αμάξωμα ευθεία! Πού να μαζέψεις 571 ίππους! Τα πρώτα 100 km τα βλέπεις στο κοντέρ σε μόλις 4 δευτερόλεπτα, ενώ -σίγουρα- την τελική του (320 km/h) σε λιγότερο από ένα λεπτό. Δεν ξέρω, αλλά ούτε τόλμησα να το δοκιμάσω. Το υποθέτω! Παράλληλα όμως απογοητεύομαι: αυτό το αυτοκίνητο για να το απολαύσεις σωστά πρέπει να έχεις φυσική κατάσταση πρωταθλητή και οδηγική ικανότητα τουλάχιστον των οδηγών του DTM. Ελα όμως που αυτό το αυτοκίνητο το οδηγούν απλοί άνθρωποι.
Πλούσιοι μεν, καθημερινοί οδηγικά δε. Ηρεμώ. Βάζω το κιβώτιο στην επιλογή Comfort (έχει και Sport, Sport+, Manual), «αποπλέκω» το κουμπί AMG (κάνει πιο άμεση την απόκριση κινητήρα, τιμονιού και φρένων, ενώ μπορεί ξεχωριστά να επέμβει και στον ρυθμό απόσβεσης των αναρτήσεων), και κάνω την SLS πιο καθημερινή! Μα τι λέω; «Καθημερινή η SLS AMG;» Ιεροσυλία: μπαλακλάβα, κράνος, γάντια και δίαιτα, για την επόμενη… συνεύρεση με την καθαρόαιμη, σκληρή και ασυγχώρητα σέξι Γερμανίδα!
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 6.208 cc
Ισχύς: 571 PS / 6.800 rpm
Ροπή: 66,2 kgm / 47.500 rpm
Μετάδοση: Στους πίσω τροχούς
Κιβώτιο: Ημιαυτόματο 7 σχ.
Τελική ταχύτητα: 320 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 3,8 sec
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 24,4 lt (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 308 gr/km
Βάρος: 1.620 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.638 / 1.939 / 1.262mm
Χώρος αποσκευών: 176 lt
Τιμή: 304.000€ (βασική έκδοση)
protothema.gr
Η Mercedes Ελλάς όμως δεν μασάει, αποδεικνύοντας πάνω από όλα ότι σέβεται τους Ελληνες που θέλουν να είναι ενήμεροι για τις τεχνολογικές εξελίξεις της εταιρείας. Και η SLS είναι ένα αυτοκίνητο γεμάτο τεχνολογία! Βέβαια το «δοκιμή», παρακαλώ, βάλτε το σε πολλά εισαγωγικά για την περίπτωση της SLS.
Οποιος χρησιμοποιεί το ρήμα «δοκιμάζω» για την SLS δεν ξέρει απλώς τι του γίνεται: απολαμβάνω, ηδονίζομαι… κορυφώνω είναι τα σωστά ρήματα. Και πώς να μην ισχύουν όλα αυτά όταν στα χέρια σου έχεις 571 αδάμαστους AMG ίππους, που παράγονται από τον V8 ατμοσφαιρικό κινητήρα των 6,3 lt! Φανταστείτε ότι αυτή η δύναμη περνάει στον πίσω άξονα μέσω του… φορμουλίστικου ειδικού κιβωτίου διπλού συμπλέκτη των 7 σχέσεων για να μετακινήσουν τα 1.620 kg του αμαξώματος.
Σίγουρα, οι εντυπωσιακοί αριθμοί, για την περίπτωση της SLS AMG, μπορούν να αποτυπώσουν το τι επακολουθεί στον δρόμο. Με τέρμα το πεντάλ του γκαζιού, τα «G» σού χαστουκίζουν το κορμί, με την πρώτη ζαλάδα να σου έρχεται στα πρώτα δευτερόλεπτα, ενώ αγωνιάς να κρατηθείς από το τιμόνι.
Σταματάς απότομα με τα κεραμικά φρένα (άλλη ζαλάδα, από πίσω αυτή τη φορά), παίρνεις μια βαθιά ανάσα και τοποθετείς σε πιο όρθια θέση την πλάτη του καθίσματος.
Ξανά βαθιά ανάσα και τέρμα το γκάζι. Το οδόστρωμα και τα ελαστικά πασχίζουν να κρατήσουν τους πίσω τροχούς σε μια σωστή τροχιά, ενώ τα ηλεκτρικά κρατάνε το αμάξωμα ευθεία! Πού να μαζέψεις 571 ίππους! Τα πρώτα 100 km τα βλέπεις στο κοντέρ σε μόλις 4 δευτερόλεπτα, ενώ -σίγουρα- την τελική του (320 km/h) σε λιγότερο από ένα λεπτό. Δεν ξέρω, αλλά ούτε τόλμησα να το δοκιμάσω. Το υποθέτω! Παράλληλα όμως απογοητεύομαι: αυτό το αυτοκίνητο για να το απολαύσεις σωστά πρέπει να έχεις φυσική κατάσταση πρωταθλητή και οδηγική ικανότητα τουλάχιστον των οδηγών του DTM. Ελα όμως που αυτό το αυτοκίνητο το οδηγούν απλοί άνθρωποι.
Πλούσιοι μεν, καθημερινοί οδηγικά δε. Ηρεμώ. Βάζω το κιβώτιο στην επιλογή Comfort (έχει και Sport, Sport+, Manual), «αποπλέκω» το κουμπί AMG (κάνει πιο άμεση την απόκριση κινητήρα, τιμονιού και φρένων, ενώ μπορεί ξεχωριστά να επέμβει και στον ρυθμό απόσβεσης των αναρτήσεων), και κάνω την SLS πιο καθημερινή! Μα τι λέω; «Καθημερινή η SLS AMG;» Ιεροσυλία: μπαλακλάβα, κράνος, γάντια και δίαιτα, για την επόμενη… συνεύρεση με την καθαρόαιμη, σκληρή και ασυγχώρητα σέξι Γερμανίδα!
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 6.208 cc
Ισχύς: 571 PS / 6.800 rpm
Ροπή: 66,2 kgm / 47.500 rpm
Μετάδοση: Στους πίσω τροχούς
Κιβώτιο: Ημιαυτόματο 7 σχ.
Τελική ταχύτητα: 320 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 3,8 sec
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 24,4 lt (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 308 gr/km
Βάρος: 1.620 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.638 / 1.939 / 1.262mm
Χώρος αποσκευών: 176 lt
Τιμή: 304.000€ (βασική έκδοση)
protothema.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου