Pages

Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

Θέμης Γεωργαντάς: Στενοχωρήθηκα που έφυγα

Οι πρώτες του δηλώσεις μετά την αποχώρηση... Για τελευταία φορά, το βράδυ της Κυριακής, ο Θέμης Γεωργαντάς χόρεψε στον πάγο και ο ίδιος δε δίστασε να δηλώσει στενοχωρημένος για την αποχώρησή του. 

«Στενοχωρήθηκα που έφυγα. Στενοχωριέμαι γιατί δε θα έρθω αύριο το πρωί να κάνω αυτό που έκανα τόσες μέρες. Θα αλλάξει η καθημερινότητά μου. Είχα συνηθίσει τόσο καιρό να έρχομαι εδώ, να κάνουμε τις πρόβες και τώρα κάπως μου φαίνεται», δήλωσε ο ίδιος στην κάμερα του πρωινού του Ant1 και στη συνέχεια χαρακτηρίζοντας τον εαυτό του «ρομαντικό», είπε: «Θα μου λείψουν όλοι αυτοί. Θα μου λείψουν τα παιδιά της παραγωγής… Είμαι πολύ “ρομαντικός”, μου άρεσε πολύ αυτό το πράγμα και σκέφτομαι αυτό: “Τώρα δεν θα έρχομαι εδώ”».


protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: