«Στενοχωρήθηκα που έφυγα. Στενοχωριέμαι γιατί δε θα έρθω αύριο το πρωί να κάνω αυτό που έκανα τόσες μέρες. Θα αλλάξει η καθημερινότητά μου. Είχα συνηθίσει τόσο καιρό να έρχομαι εδώ, να κάνουμε τις πρόβες και τώρα κάπως μου φαίνεται», δήλωσε ο ίδιος στην κάμερα του πρωινού του Ant1 και στη συνέχεια χαρακτηρίζοντας τον εαυτό του «ρομαντικό», είπε: «Θα μου λείψουν όλοι αυτοί. Θα μου λείψουν τα παιδιά της παραγωγής… Είμαι πολύ “ρομαντικός”, μου άρεσε πολύ αυτό το πράγμα και σκέφτομαι αυτό: “Τώρα δεν θα έρχομαι εδώ”».
protothema.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου