Ο παίκτης των Σέλτικς εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι τελικά το μαγικό πρωτάθλημα θα ξεκινήσει: "Είμαι αισιόδοξος ότι τελικά θα έχουμε κανονικά σεζόν. Ο κόσμος με ρωτάει κάθε μέρα και εδώ και δύο μήνες τους διαβεβαιώνουμε ότι η συμφωνία παικτών και ιδιοκτητών είναι κοντά. Τώρα πιστεύω ότι κάτι θα γίνει και το πρόβλημα θα λυθεί. Διακυβεύονται πάρα πολλά".
Για το ενδεχόμενο να αγωνιστεί στην Ευρώπη ή κάπου άλλου ο Πιρς δεν παρουσιάστηκε αρνητικός : "Αρχίζω να το σκέφτομαι. Αγαπάω το μπάσκετ, αν τελικά η χρονιά ακυρωθεί θα αρχίζω να εξετάζω τις επιλογές μου. Αν μέχρι τα μέσα Δεκεμβρίου η κατάσταση στο NBA εξακολουθεί να είναι η ίδια, τότε θα είναι η ώρα για αποφάσεις. Εαν αποφασίσω να παίξω στο εξωτερικό τότε θα είναι μόνο στην Ισπανία ή στην Ιταλία, στις χώρες δηλαδή με τα καλύτερα και πιο δυνατά πρωταθλήματα".
superbasket.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου