Δύο μόλις ημέρες μετά το τέλος της έκθεσης της Φρανκφούρτης, η Skoda έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφίες και πληροφορίες από... ένα εντελώς νέο μοντέλο που θα προστεθεί σύντομα στην γκάμα της. Το Citigo είναι αδελφάκι του VW up! και θα λανσαριστεί στην Τσεχία στο τέλος του χρόνου και στην υπόλοιπη Ευρώπη το καλοκαίρι του 2012.
Η σχεδίαση του Citigo δεν κρύβει τις ομοιότητές του με το up!, ωστόσο το αυτοκίνητο της Skoda θα διατίθεται όχι μόνο σε τρίθυρη αλλά και σε πεντάθυρη έκδοση. Με συνολικό μήκος 3,56 m, πλάτος 1,65 m και ύψος 1,48 m, το Citigo προσφέρει επαρκείς χώρους για τέσσερις επιβάτες και τις αποσκευές τους (251 lt και 951 lt με τις πλάτες των πίσω καθισμάτων αναδιπλωμένες).
Για πρώτη φορά σε μοντέλο της Skoda θα υπάρχει ένα φορητό σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας (με GPS, bluetooth, κ.ά.). Επίσης, διαθέτει διάφορες έξυπνες λύσεις, ποτηροθήκες και θήκες για μικρά αντικείμενα.
Το Citigo θα εξοπλίζεται και με κάποια στοιχεία που δε συναντούμε συχνά σε μοντέλα της μικρής κατηγορίας, όπως πλευρικούς αερόσακους και σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος για την αποφυγή ατυχήματος στην πόλη.
Οι κινητήρες θα είναι φυσικά ίδιοι με αυτούς που έχει ανακοινώσει η VW για το up!: τρικύλινδροι χωρητικότητας 1,0 lt με απόδοση 60 PS και 75 PS και με ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση (κάτω από 5,0 lt/100 km) και χαμηλές εκπομπές ρύπων (χαμηλότερες από το όριο των 100 g/km).
protothema.gr
Η σχεδίαση του Citigo δεν κρύβει τις ομοιότητές του με το up!, ωστόσο το αυτοκίνητο της Skoda θα διατίθεται όχι μόνο σε τρίθυρη αλλά και σε πεντάθυρη έκδοση. Με συνολικό μήκος 3,56 m, πλάτος 1,65 m και ύψος 1,48 m, το Citigo προσφέρει επαρκείς χώρους για τέσσερις επιβάτες και τις αποσκευές τους (251 lt και 951 lt με τις πλάτες των πίσω καθισμάτων αναδιπλωμένες).
Για πρώτη φορά σε μοντέλο της Skoda θα υπάρχει ένα φορητό σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας (με GPS, bluetooth, κ.ά.). Επίσης, διαθέτει διάφορες έξυπνες λύσεις, ποτηροθήκες και θήκες για μικρά αντικείμενα.
Το Citigo θα εξοπλίζεται και με κάποια στοιχεία που δε συναντούμε συχνά σε μοντέλα της μικρής κατηγορίας, όπως πλευρικούς αερόσακους και σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος για την αποφυγή ατυχήματος στην πόλη.
Οι κινητήρες θα είναι φυσικά ίδιοι με αυτούς που έχει ανακοινώσει η VW για το up!: τρικύλινδροι χωρητικότητας 1,0 lt με απόδοση 60 PS και 75 PS και με ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση (κάτω από 5,0 lt/100 km) και χαμηλές εκπομπές ρύπων (χαμηλότερες από το όριο των 100 g/km).
protothema.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου