Βασισμένο σε νέα πλατφόρμα και με καινούργιους κινητήρες. Τη νέα γενιά του Mazda6 μας αποκαλύπτει η ιαπωνική εταιρεία μέσω της επικείμενης πρώτης εμφάνισης του πρωτότυπου Takeri στην έκθεση του Τόκιο.
Όπως λοιπόν μας δείχνει το πρωτότυπο, το επόμενο Mazda6 θα αποκτήσει ένα πολύ εντυπωσιακό αμάξωμα 4θυρου κουπέ, με μοναδικές γραμμές, που του προσδίδουν έναν έντονο δυναμισμό.
Ξεχωρίζει το «θυμωμένο» εμπρόσθιο τμήμα, με τους τονισμένους θόλους των τροχών που καταλήγουν στα αιχμηρά φωτιστικά, αλλά και η νέα μάσκα με το χρωμιωμένο κάτω τμήμα. Αντίστοιχα, στο πίσω μέρος η οροφή καταλήγει πάνω στην υπερυψωψένη πόρτα του πορτ-μπαγκάζ, με τα φωτιστικά να διατηρούν αντίστοιχα μακρόστενο σχήμα όπως εμπρός.
Βασισμένο σε νέα πλατφόρμα και με καινούργια μοτέρ
Εκτός όμως από τη νέα σχεδίαση, το πρωτότυπο Takeri και αντίστοιχα, το νέο Mazda6, θα βασιστούν επάνω στη νέα πλατφόρμα «SKYACTIV» της εταιρείας.
Πρόκειται για ένα ολοκαίνουργιο προσθιοκίνητο πάτωμα, το οποίο θα δούμε για πρώτη φορά την άνοιξη του 2012 κατά το λανσάρισμα του νέου Mazda CX-5.
Κύριο χαρακτηριστικό του πατώματος αυτού είναι η δυνατότητά του να αυξομειώσει τις διαστάσεις του και έτσι, πάνω σε αυτό θα βασιστούν μια σειρά νέα μοντέλα, από το μελλοντικό Mazda3 μέχρι το μεγάλο Crossover, CX-9. Και εκτός του νέου πατώματος, το επόμενο Mazda6 θα λάβει τους νέους κινητήρες SKYACTIV βενζίνης και diesel της μάρκας, οι οποίοι θα ξεχωρίζουν για την απόδοση και την οικονομία τους.
Το πρωτότυπο Takeri για παράδειγμα, διαθέτει τον 2,2 λίτρων turbodiesel SKYACTIV-D κινητήρα, με μέγιστη ροπή 420 Nm και εκπομπές CO2 μόνο 104 γρ./χλμ.!
Πηγή: autotriti.gr
Όπως λοιπόν μας δείχνει το πρωτότυπο, το επόμενο Mazda6 θα αποκτήσει ένα πολύ εντυπωσιακό αμάξωμα 4θυρου κουπέ, με μοναδικές γραμμές, που του προσδίδουν έναν έντονο δυναμισμό.
Ξεχωρίζει το «θυμωμένο» εμπρόσθιο τμήμα, με τους τονισμένους θόλους των τροχών που καταλήγουν στα αιχμηρά φωτιστικά, αλλά και η νέα μάσκα με το χρωμιωμένο κάτω τμήμα. Αντίστοιχα, στο πίσω μέρος η οροφή καταλήγει πάνω στην υπερυψωψένη πόρτα του πορτ-μπαγκάζ, με τα φωτιστικά να διατηρούν αντίστοιχα μακρόστενο σχήμα όπως εμπρός.
Βασισμένο σε νέα πλατφόρμα και με καινούργια μοτέρ
Εκτός όμως από τη νέα σχεδίαση, το πρωτότυπο Takeri και αντίστοιχα, το νέο Mazda6, θα βασιστούν επάνω στη νέα πλατφόρμα «SKYACTIV» της εταιρείας.
Πρόκειται για ένα ολοκαίνουργιο προσθιοκίνητο πάτωμα, το οποίο θα δούμε για πρώτη φορά την άνοιξη του 2012 κατά το λανσάρισμα του νέου Mazda CX-5.
Κύριο χαρακτηριστικό του πατώματος αυτού είναι η δυνατότητά του να αυξομειώσει τις διαστάσεις του και έτσι, πάνω σε αυτό θα βασιστούν μια σειρά νέα μοντέλα, από το μελλοντικό Mazda3 μέχρι το μεγάλο Crossover, CX-9. Και εκτός του νέου πατώματος, το επόμενο Mazda6 θα λάβει τους νέους κινητήρες SKYACTIV βενζίνης και diesel της μάρκας, οι οποίοι θα ξεχωρίζουν για την απόδοση και την οικονομία τους.
Το πρωτότυπο Takeri για παράδειγμα, διαθέτει τον 2,2 λίτρων turbodiesel SKYACTIV-D κινητήρα, με μέγιστη ροπή 420 Nm και εκπομπές CO2 μόνο 104 γρ./χλμ.!
Πηγή: autotriti.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου