Pages

Δευτέρα 18 Ιουλίου 2011

Campeon: Αρχή με τους Γκαλάκτικος...



Γεια σας μάγκες.Είμαι ο campeon και θα γεμίζω την ημέρα σας με ποδόσφαιρο.Γιατί το ποδόσφαιρο είναι τρόπος ζωής.Και το fantasma γεμίζει τη ζωή σας με ποδοσφαιρικά θέματα από τη δική μου στήλη.Θα μπορείτε λοιπόν να διαβάζεται άρθρα μου 2-3 φορές την εβδομάδα ( αρχικά κάθε Δευτέρα και Σάββατο) και ίσως και παραπάνω...Στο πρώτο μου άρθρο λοιπόν θα αναφερθώ στην Ρεάλ Μαδρίτης,η οποία έχει ξοδέψει ήδη πάρα πολλά χρήματα.Η Ρεάλ έχει αποκτήσει στο φετινό μεταγραφικό παζάρι τους Καγιεχόν,Σαχίν,Άλτιντοπ,Κοεντράο και Βαράν.Και σύμφωνα με τον προπονητή της χρειάζεται τουλάχιστον ακόμα έναν επιθετικό για να κλείσει το ρόστερ.Στο πρόσφατο φιλικό παιχνίδι όπου αντιμετώπισε τους Λος Άντζελες Γκάλαξι του Ντέιβιντ Μπέκαμ,κέρδισε με σκορ 4-1 και έδειξε θετικά δείγματα.Παρόλα αυτά ο Ζοσέ Μουρίνιο εκτός απ το παιχνίδι δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στην περασμένη  σεζόν όπου τόνισε πως η ομάδα του έχασε τόσο το Τσάμπιονς Λιγκ όσο και το πρωτάθλημα στις λεπτομέρειες. Πάντως το σίγουρο είναι πως η Ρεάλ θα εμφανιστεί δυνατότερη την νέα σεζόν γιατί ενισχύθηκε σημαντικά αλλά θα έχει και για δεύτερη συνεχή χρονιά τον Ζοσέ στον πάγκο της.Και όπως έχει δείξει ο Μουρίνιο,τη δεύτερη χρονιά τα σαρώνει όλα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: