Pages

Δευτέρα 18 Ιουλίου 2011

Τέλος ο δακτύλιος από σήμερα - Ελεύθερη πρόσβαση στο Κέντρο

Ελεύθερη είναι από σήμερα η κίνηση όλων των αυτοκινήτων μέσα στα όρια του δακτυλίου της Αθήνας. Την Παρασκευή, 15 Ιουλίου, ήταν η τελευταία ημέρα ισχύος του μέτρου της εκ περιτροπής κυκλοφορίας των οχημάτων (μονά-ζυγά) για την περίοδο 2010-2011.

Όλα τα αυτοκίνητα μπορούν να κινηθούν ελεύθερα στο κέντρο της Αθήνας έως ότου εκδοθεί σχετική Υπουργική Απόφαση, που θα ρυθμίζει τα επόμενα περιοριστικά μέτρα.
newsit

Δεν υπάρχουν σχόλια: