Οι στόχοι θα πρέπει να υλοποιηθούν το συντομότερο δυνατό και να οδηγηθούμε... σε εκλογές. Οι εκλογές δεν είναι δυνατόν να βραδύνουν, σημειώνει ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μάκης Βορίδης.
Σε συνέντευξή του στον «Τύπο της Κυριακής», ο κ. Βορίδης αναφέρει ότι η συγκεκριμένη κυβέρνηση έχει συγκεκριμένους και σαφείς στόχους, συγκεκριμένη και σαφή εντολή: υλοποίηση των δεσμεύσεων που πηγάζουν από τη συμφωνία της 26 Οκτωβρίου 2011 και των οικονομικών πολιτικών που συνδέονται με αυτήν, απεμπλοκή και εκταμίευση της 6ης δόσης, διαπραγμάτευση της νέας δανειακής συμβάσεως και του συναπτόμενου με αυτήν προγράμματος οικονομικής πολιτικής, εφαρμογή του PSI και εκταμίευση της δόσης των 80 δισ.
«Σε αυτά θα κριθεί η κυβέρνηση αυτή καθώς δεν αποτελεί κυβέρνηση ιδεολογικής ή προγραμματικής σύγκλισης», τονίζει.
Σε ό,τι αφορά το ζήτημα των ταξί, υπογραμμίζει ότι η αγορά των ταξί θα απελευθερωθεί αλλά όχι άναρχα, με κανόνες και κριτήρια συγκοινωνιακά και περιβαλλοντικά.
Ερωτηθείς σχετικά με τις ενστάσεις του στο ζήτημα της εφεδρείας επισημαίνει ότι δεν θέτει ζήτημα γενικότερα για την εφεδρεία, αλλά ειδικό ζήτημα που έχει να κάνει με τους φορείς που παρέχουν συγκοινωνιακό έργο.
Όπως υποστηρίζει, αν στους φορείς αυτούς εφαρμοσθεί η εφεδρεία οριζοντίως, χωρίς να εξορθολογισθεί με συγκεκριμένες εξαιρέσεις ειδικοτήτων, αυτό θα έχει αρνητικές συνέπειες και στην εξυπηρέτηση του κοινού, αλλά και στη συγκέντρωση εσόδων.
Σε ερώτηση για το εάν εξετάζει το ζήτημα της μείωσης των διοδίων απαντά ότι ουδέποτε έχει υποστηρίξει τη μείωση των διοδίων, ωστόσο σημειώνει ότι είναι παράλογο και άδικο να πληρώνεται το σύνολο του ποσού από ανθρώπους που μένουν εντός της Αττικής λίγα χιλιόμετρα μετά τους σταθμούς των διοδίων.
«Ως προς αυτό ευελπιστώ ότι θα μπορέσουμε να βρούμε μία λύση στα πλαίσια της συνολικής διαπραγμάτευσης που πρέπει να γίνει για να επανεκκινήσει η κατασκευή των μεγάλων οδικών αξόνων».
24ωρο
Σε συνέντευξή του στον «Τύπο της Κυριακής», ο κ. Βορίδης αναφέρει ότι η συγκεκριμένη κυβέρνηση έχει συγκεκριμένους και σαφείς στόχους, συγκεκριμένη και σαφή εντολή: υλοποίηση των δεσμεύσεων που πηγάζουν από τη συμφωνία της 26 Οκτωβρίου 2011 και των οικονομικών πολιτικών που συνδέονται με αυτήν, απεμπλοκή και εκταμίευση της 6ης δόσης, διαπραγμάτευση της νέας δανειακής συμβάσεως και του συναπτόμενου με αυτήν προγράμματος οικονομικής πολιτικής, εφαρμογή του PSI και εκταμίευση της δόσης των 80 δισ.
«Σε αυτά θα κριθεί η κυβέρνηση αυτή καθώς δεν αποτελεί κυβέρνηση ιδεολογικής ή προγραμματικής σύγκλισης», τονίζει.
Σε ό,τι αφορά το ζήτημα των ταξί, υπογραμμίζει ότι η αγορά των ταξί θα απελευθερωθεί αλλά όχι άναρχα, με κανόνες και κριτήρια συγκοινωνιακά και περιβαλλοντικά.
Ερωτηθείς σχετικά με τις ενστάσεις του στο ζήτημα της εφεδρείας επισημαίνει ότι δεν θέτει ζήτημα γενικότερα για την εφεδρεία, αλλά ειδικό ζήτημα που έχει να κάνει με τους φορείς που παρέχουν συγκοινωνιακό έργο.
Όπως υποστηρίζει, αν στους φορείς αυτούς εφαρμοσθεί η εφεδρεία οριζοντίως, χωρίς να εξορθολογισθεί με συγκεκριμένες εξαιρέσεις ειδικοτήτων, αυτό θα έχει αρνητικές συνέπειες και στην εξυπηρέτηση του κοινού, αλλά και στη συγκέντρωση εσόδων.
Σε ερώτηση για το εάν εξετάζει το ζήτημα της μείωσης των διοδίων απαντά ότι ουδέποτε έχει υποστηρίξει τη μείωση των διοδίων, ωστόσο σημειώνει ότι είναι παράλογο και άδικο να πληρώνεται το σύνολο του ποσού από ανθρώπους που μένουν εντός της Αττικής λίγα χιλιόμετρα μετά τους σταθμούς των διοδίων.
«Ως προς αυτό ευελπιστώ ότι θα μπορέσουμε να βρούμε μία λύση στα πλαίσια της συνολικής διαπραγμάτευσης που πρέπει να γίνει για να επανεκκινήσει η κατασκευή των μεγάλων οδικών αξόνων».
24ωρο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου