Ο Μίχαλ Πρόμπιερζ εκμεταλλεύτηκε τη διακοπή του πρωταθλήματος – λόγω των υποχρεώσεων των εθνικών ομάδων – και δούλεψε αρκετά με τους παίκτες του τις τελευταίες δύο εβδομάδες.
Σύμφωνα με όσα έχει δείξει, ο Βελλίδης θα καθίσει κάτω από τα δοκάρια και μπροστά του θα είναι – από δεξιά προς αριστερά – οι Καζναφέρης, Ντίκο, Σανκαρέ και Μίσελ. Στο κέντρο της μεσαίας γραμμής θα αγωνιστούν ο Φατί και ο Τόχα. Πιο μπροστά θα παίξουν οι Γιαννιώτας (δεξιά), Ουμπίντες (αριστερά) και Καστίγιο (άξονας). Μοναδικός προωθημένος θα είναι ο Σολτάνι.
Την αποστολή συμπληρώνουν οι Διούδης, Ουμπίδες, Παπαστεριανός, Λαζαρίδη, Κατίδης, Βράνιες, Ακόστα και Ιάκομπ. Στη Θεσσαλονίκη έμειναν οι Νέτο, Γκαρσία, Γιακούποβιτς, Τσέζαρεκ και Καπετάνος, οι οποίοι είναι τραυματίες, και για λόγους τακτικής οι Πρίττας, Παπαζαχαρίας, Κουλουχέρης, Αγτζίδης, Τριανταφυλλάκος, Κοτσώνης, Τοπούζης, Τσουκάνης.
Πηγή: sport-fm.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου