Οι κακές πωλήσεις του Phaethon, δεν... πτόησαν την VW στο να αποφασίσει να συνεχίσει την παραγωγή του. Ετσι, έχοντας πάρει το μάθημά τους, οι αλλαγές που θα κάνουν στο επόμενο μοντέλο, θα έχουν ως σκοπό να κάνουν τη λιμουζίνα τους πιο… Audi. Το νέο Phaethon λοιπόν θα έχει νέο-πιο σπορτίφ- σχεδιασμό, στα πρότυπα των σχεδίων που σας αποκαλύπτουμε, ενώ θα είναι «χτισμένο» πάνω στο πλαίσιο του Α8.
Μάλιστα, μεταξύ άλλων, θα διαθέτει και το υβριδικό σύστημα του Α8, που συνδυάζει έναν κινητήρα 2.0 TFSI απόδοσης 211 PS κι έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 54 PS, ο οποίος συνεργάζεται με μπαταρία λιθίου.
Η συνδυαστική μέγιστη απόδοση του συστήματος είναι 245 PS και η ροπή φθάνει τα 48,9 kgm. Στην περίπτωση του Α8 μάλιστα, η μικτή κατανάλωση είναι κάτω από 6,4 lt/100 km και οι εκπομπές ρύπων μόλις 148 g/km.
Το νέο VW Phaethon αναμένεται στους δρόμους το 2015…
protothema.gr
Μάλιστα, μεταξύ άλλων, θα διαθέτει και το υβριδικό σύστημα του Α8, που συνδυάζει έναν κινητήρα 2.0 TFSI απόδοσης 211 PS κι έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 54 PS, ο οποίος συνεργάζεται με μπαταρία λιθίου.
Η συνδυαστική μέγιστη απόδοση του συστήματος είναι 245 PS και η ροπή φθάνει τα 48,9 kgm. Στην περίπτωση του Α8 μάλιστα, η μικτή κατανάλωση είναι κάτω από 6,4 lt/100 km και οι εκπομπές ρύπων μόλις 148 g/km.
Το νέο VW Phaethon αναμένεται στους δρόμους το 2015…
protothema.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου