Ήταν το βράδυ της 7ης Ιουνίου που η τραγουδίστρια, κρατώντας σφιχτά από το χέρι τον 22χρονο μπασκετμπολίστα της, βρέθηκε στο δείπνο που παρέθεσε η διοίκηση του Παναθηναϊκού στους παίκτες και το προπονητικό team της ομάδας για την κατάκτηση του φετινού 32ου Πρωταθλήματος μπάσκετ στην ιστορία του 6ου ευρωπαϊκού τρόπαιου στην Euroleague. Φορώντας ένα φούξια maxi φόρεμα η Έλλη στάθηκε στο πλευρό του συντρόφου της, αδιαφορώντας για τα αδιάκριτα βλέμματα και σχόλια.
Πηγή: OK
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου