Pages

Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012

K.ΡΕΝΕΣΗ: Θα έκανα γυμνό, δε λέω όχι

http://www.radar.gr/media/k2/items/cache/4ddaaa7b267263a719beedf15322269d_M.jpgΦιλοξενούμενη του Γιώργου Σατσίδη στην εκπομπή Movies & Stars η Κλέλια Ρένεση...

μίλησε για τα μελλοντικά σχέδιά της, τον έρωτα αλλά και τη σχέση της με το γυμνό.



"Έχω κάνει κάποια πράγματα που θεωρώ σέξι, επιμένω ότι για να κάνω κάτι προκλητικό θα πρέπει να υπάρχει κάποιος λόγος και πολύ σημαντική ομάδα από πίσω.



Γυμνό θα έκανα, δεν λέω όχι.



Με μια άκρως καλλιτεχνική ματιά, θα το έκανα.



Δεν έχω τέτοιες ντροπές" είπε χαρακτηριστικά και συνέχιασε αποκαλύπτοντας τη χώρα στην οποία θα μπορούσε να μείνει για πάντα.



"Με έχει κουράσει η μιζέρια, η ματαίωση των πάντων, η αποκαθήλωση του επαγγέλματός μας... την Ιταλία τη σκέφτομαι επειδή είναι μια χώρα που ξέρω καλά, γνωρίζω τη γλώσσα κι έχω μείνει στο παρελθόν.



Νιώθω πιο ασφαλής επειδή γνωρίζω την κουλοτύρα της.



Οπότε δεν αποκλείω την μετακίνησή μου...".



Η Κλέλια Ρένεση τέλος, δήλωσε ερωτευμένη.



"Συνέβη πρόσφατα.



Δεν το παθαίνω κάθε μήνα, είμαι δύσκολη.



Ευτυχώς δεν μου έχει τύχει να με ζηλεύουν.



Υπάρχει ένα καμάρι όσον αφορά στο γεγονός ότι είμαι από τον καλλιτεχνικό χώρο.



Συνήθως οι γύρω μου το απολαμβάνουν αυτό που κάνω.



Το παραμύθι από έναν άντρα το τρώω, αλλιώς δεν υπάρχει έρωτας..." 


radar.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: